English

طی سه روز اول فروردین، ۲۶۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه دیدن کرده‌اند

بنا بر اعلام مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، ۲۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این استان دیدن کرده‌ و ۲۸ هزار مسافر نوروزی نیز اسکان داده شده‌اند.

 طی سه روز اول فروردین،  ۲۶۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه دیدن کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، داریوش فرمانی اظهار کرد: از ۲۴ اسفند خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی شروع شده و تا بعد ازظهر یکم فروردین در مجموع ۲۶۰ هزار و ۲۵ نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین آمار بازدید گردشگران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان مربوط به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی، تفریحی، دست‌ساز، فرهنگی و موزه‌هاست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۷۳ هزار و ۳۵۷ نفر از جاذبه‌های تاریخی، ۱۳۵ هزار و ۳۷۳ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۲۰ هزار و ۳۷۸ نفر از جاذبه‌های تفریحی بازدید کرده‌اند که بیشترین آمار بازدیدها را شامل می‌شود.

فرمانی در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۲۸ هزار و ۱۶۶ مسافر نوروزی هم در استان اسکان پیدا کرده‌اند، افزود: بیشترین آمار اسکان در استان با حدود ۱۹ هزار و ۸۳۹ نفر مربوط به اقامتگاه‌های رسمی‌ است.

وی ادامه داد: بیشترین آمار اسکان در مراکز اقامتی رسمی نیز مربوط به هتل‌ها، مناطق نمونه گردشگری، خانه‌مسافرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه