English

اقدامات تروریستی نشانه عجز و ناتوانی دشمنان انقلاب است

فرماندار شهرستان سر پل ذهاب گفت: توسل به ترور نشان از عجز و زبونی آنهایی است که تداوم زندگی خود را در رذالت و فرومایگی می دانند و از طریق خشونت برای میل به دنیا، ارتزاق می نمایند و از راه ماشه تفنگ و شلیک گلوله با جامعه سخن می گویند.

اقدامات تروریستی نشانه عجز و ناتوانی دشمنان انقلاب است

جهانبخش حیدری در گفت و گو با گو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه ضمن محکوم کردن حملات تروریستی اخیر در ریجاب ابراز کرد: ارزش و مقام انسانی از چنان شأن و مرتبه ای برخوردار است که حق تعالی فرشتگان را به خدمت او گمارده است و انسان شاهکاری از قدرت بی مانند الهی است، پس باید با او با منطق و زبان لئین سخن گفت و از تفنگ و گلوله برای صیانت از نفس، عرض و مال او استفاده کرد نه برای گرفتن جان او.

حیدری ادامه داد: اگر روزی هم چهره زشت تروریستی ها برای مردم بزرگ منطقه آشکار شود به عنوان عوامل ناامن کننده برای مجازات به دست قانون و عدالت خواهند سپرد و از کشور خود که امن ترین کشور در منطقه است در مقابل هرگونه تهدید و ناامنی محافظت خواهد نمود.

فرماندار سر پل ذهاب ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه یاد و خاطره شهدای مظلوم آن را گرامی داشت و گفت: باید به این اصل مسلم توجه داشت که اقدامات کور تروریستی ره به جایی نخواهد برد و این ابزرا منطق است که سرانجام بر سلاح برای همیشه پیروز می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه