English

فرماندار کرمانشاه خبر داد:

آماده‌باش دستگاه های امدادی شهرستان در روزهای بارانی کرمانشاه/ بیش از هزار نیرو آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند

فرماندار کرمانشاه گفت: همزمان با ورود سامانه بارشی قوی به جو استان و اعلام وضعیت قرمز بارش توسط اداره کل هواشناسی کرمانشاه، نیرو‌های امدادی دستگاه های خدمات رسان مانند شهرداری، هلال احمر، آب و فاضلاب و ... به حالت آماده باش درآمدند.

آماده‌باش دستگاه های امدادی شهرستان در روزهای بارانی کرمانشاه/ بیش از هزار نیرو آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، محمدرضا آمویی اظهار کرد: طبق پیش بینی های هواشناسی خوشبختانه قرار است بارش های بسیار خوبی در سطح استان و خصوصاً کرمانشاه اتفاق بیفتد، بارش هایی که از روز گذشته آغاز شده و تا عصر شنبه ۲۸ بهمن ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود:  بر همین اساس و با توجه به گستردگی بارش ها و احتمال جاری شدن روان آب ها، سیلاب های محلی، آبگرفتگی معابر و طغیان برخی رودخانه ها دستگاه های امدادی و خدمات رسان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه حدود هزار نیروی امدادی از دستگاه های خدمات رسان مانند شهرداری ، هلال احمر ، آب و فاضلاب و ... برای خدمات رسانی به مردم آماده هستند ، گفت: همکاری شهروندان با این نیروها به منظور تسریع در رفع مشکلات احتمالی رخ داده ضروری است.

وی یادآور شد: مناطقی همچون شریعتی، وزیری، شهرک تعاون و وحدت معمولا به هنگام بارندگی بیش از دیگر نقاط با آبگرفتگی معابر و ورود آب های جاری به کانال فاضلاب مواجه می شوند که هماهنگی‌های لازم با شهرداران این مناطق جهت تدابیر لازم و سرکشی های منظم برای برطرف کردن سریع مشکلات احتمالی صورت گرفته است.

آمویی در پایان با اشاره به تشکیل قرارگاه پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل سیلاب ، بیان کرد:  شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند با شماره ۱۳۷ مرکز فوریت‌های شهرداری ، ۱۱۲ مرکز فوریت‌های هلال احمر و یا ۱۲۲ مرکز فوریت‌های شرکت آب و فاضلاب تماس حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه