English

با حضور وزیر کشور

مرکز منحصر به فرد «پت اسکن» کرمانشاه افتتاح شد

با حضور وزیر کشور مرکز «پت اسکن» آفتاب مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه به عنوان مرکز درمانی تخصصی سرطان افتتاح شد.

مرکز  منحصر به فرد «پت اسکن» کرمانشاه افتتاح شد
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، مرکز «پت اسکن» آفتاب مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه با حضور وزیر کشور امروز ۱۶ بهمن در ادامه سفر وزیر کشور به استان کرمانشاه، با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

افتتاحیه پت اسکن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز در جمع خبرنگاران در خصوص کم و کیف اجرایی مرکز « پت اسکن » آفتاب مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) اظهار داشت: در مجموع برای خرید و جانمایی این دستگاه ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده که عمده این اعتبار صرف خرید خود دستگاه به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان شده است.

قباد محمدی با بیان اینکه از دستگاه پت اسکن تنها چهار مورد در سطح کشور موجود است، گفت: با فعالیت این دستگاه در مرکز پت اسکن کرمانشاه، بیماران استان و غرب کشور می توانند از خدمات درمان سرطان آن بهره‌مند شوند.

شیرزادیان گفت: از نکات مهم این مجموعه همجواری آن با بیمارستان بهارستان بعنوان مرکز جامع درمان بیماران سرطانی است که اوایل سال آینده افتتاح می شود و می تواند نقش مهمی در درمان بیماران سرطانی داشته باشد.

افتتاحیه پت اسکن

دستگاه تصویر برداری پت اسکن یک سیستم تصویربرداری پیشرفته است که با دقت بالا به تشخیص بیماری کمک‌ می کند و همزمان می تواند هم تصویر ساختاری و هم تصویر عملکردی از بدن را به پزشک نشان دهد.

 این دستگاه در تشخیص انواع سرطانها، مرحله بندی سرطان و بررسی بازگشت مجدد بیماری به بدن بسیار کمک کننده است و پزشک می تواند پاسخ به درمان را توسط این دستگاه بررسی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه