English

مدال آوران کرمانشاهی بازی‌های هانگژو، هدایای رهبر انقلاب را دریافت کردند

امروز همزمان با نماز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در مسجد جامع، آیین اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان و مدال آوران استان کرمانشاه در مسابقات آسیایی هانگژو برگزار شد.

مدال آوران کرمانشاهی بازی‌های هانگژو، هدایای رهبر انقلاب را دریافت کردند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، در آیین اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان و مدال آوران استان کرمانشاه در مسابقات آسیایی هانگژو که پیش از نماز جمعه امروز و در حضور نمازگزاران کرمانشاهی برگزار شد، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان هدایای ارسالی رهبر معظم انقلاب به پنج مدال آور استان در بازیهای آسیایی هانگژو چین اهدا شد.

ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های آسیایی هانگژو خوش درخشیدند و موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ یعنی دو طلا و سه نقره شدند.

در بازیهای آسیایی، آرین سلیمی در رشته تکواندو و در بازیهای پارآسیایی هانگژو هم هرمز صیدی در رشته پرتاب نیزه، یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه، شهلا بهروزی راد در رشته پاراکانو قایقرانی و مسعود امامی در رشته والیبال نشسته مدال آوران کرمانشاهی در این رقابت ها بودند.

گفتنی است که هرمز صیدی مدالش را تقدیم مردم مظلوم فلسطین و غزه کرده است.

با توجه به عدم حضور آرین سلیمی در استان، پدر وی هدیه رهبر معظم انقلاب را دریافت کرد و هدیه خانم بهروزی هم توسط خواهرش دریافت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه