English

استاندار کرمانشاه در دیدار با معتمدین سرپل ذهاب:

ایران اسلامی کوچکترین جسارت خارجی را به شدت پاسخ می‌دهد

حجم ویدیو: ۳۵.۲۲M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۳۹ دانلود ویدیو

استاندار کرمانشاه گفت: امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی به چنان اقتداری رسیده‌ایم که هرکس جسارت به آب و خاک میهن را بطور شایسته او ادب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه طی سفر یک روزه به سرپل ذهاب در دیدار با معتمدین شهرستان  در بقعه احمدبن اسحاق ابراز داشت: عملیات اخیر سپاه پاسداران در حمله به مقر تروریست ها پیام روشن مقابله به مثل در سایه اقتدار کامل را برای تروریست ها و دشمنان انقلاب مخابره کرد.

وی از تعامل مثبت قیمت بین مردم و مسئولین سخن گفت و افزود: به برکت نظام و انقلاب، مردم و مسئولین در مسیر رشد و بالندگی کشور همراه یکدیگر هستند.

مدیریت ارشد استان در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پرداخت و تاکید کرد: برای افزایش اقتدار نظام و بهتر شدن شرایط به حضور مردم در وقایع مهم و اثرگذار مانند انتخابات نیاز داریم و قطعا مشارکت آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفند یکی از پله‌های رشد و صعود کشور و یک فرصت مغتنم است که همه باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: سرپل‌ذهاب نیز مانند سایر نقاط استان لیستی از مشکلات در کنار ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را دارد که باید بر آن متمرکز شویم.

صحرایی در پایان وجود فرصت استثنایی سرپل ذهاب را در سامانه گرمسیری بسیار مغتنم عنوان کرد و گفت: اخیرا جلساتی در تهران برای پیگیری و تکمیل این پروژه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه