English

مدیرکل راهداری کرمانشاه:

۲۵۰ تیم راهداری کرمانشاه آماده خدمت‌رسانی در طرح زمستانی جاده‌ها هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از حضور ۲۵۰ تیم راهداری در طول اجرای طرح زمستانی به منظور خدمات رسانی به مردم خبر داد.

 ۲۵۰ تیم راهداری کرمانشاه آماده خدمت‌رسانی در طرح زمستانی جاده‌ها هستند
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، شهرام کهریزی، امروز ۲۱ آذر در رزمایش طرح ترافیکی- انتظامی زمستان ۱۴۰۲ اظهار کرد: بالغ بر ۵۰۰ نفر از همکاران در این طرح حضور داشته و در ۴۴ راهدارخانه به مردم ارائه خدمت خواهند داشت.

وی ادامه داد: در طرح زمستانی ۴۸۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمات رسانی به مردم و بازگشایی احتمالی جاده ها خصوصا راه های روستایی بکارگیری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه همچنین از ذخیره ۴۴ تن شن و ماسه خبر داد و گفت: خوشبختانه کمبودی در این خصوص نداریم و پس از بارش برف برای از بین بردن لغزندگی جاده ها از آن استفاده خواهیم کرد.

کهریزی همچنین با اعلام سامانه گویای ۱۴۱ گفت: این سامانه به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه طرح زمستانی تا ۲۰ اسفند ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: در این مدت همکاران ما به صورت شبانه روزی در راه ها و محورهای مواصلاتی خصوصا محورها و گردنه های برفگیر حضور خواهند داشت.

کهریزی از شهروندان و رانندگان خواست در طول فصل سرما هنگام تردد در محورهای مواصلاتی حتما به توصیه های پلیس عمل کرده و پیش از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه