English

امام جمعه جدید کرمانشاه:

امیدوارم منشأ خیر و برکت در استان کرمانشاه باشم

امروز ۲۷ مهرماه حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، جمعی از علما و روحانیون شیعه و اهل سنت استان، استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه معرفی و از خدمات آیت الله علما نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه قدردانی شد.

امیدوارم منشأ خیر و برکت در استان کرمانشاه باشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری بعنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید کرمانشاه معرفی شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در حکمی حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب و از خدمات ۱۶ ساله آیت الله مصطفی علماء در این مسئولیت تقدیر کردند.

 

بیشتر بخوانید:

رهبر انقلاب طی حکمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه را منصوب کردند

 

عضویت در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و قائم مقام حوزه های علمیه از مسئولیت های پیشین حجت الاسلام والمسلمین غفوری است. ایشان مدتی نیز امام جمعه اسلام آبادغرب بود.

پیش از این و به مدت ۱۶ سال آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بود که چندی پیش از این مسئولیت کناره گیری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه