English

با حضور مدیران ارشد استانی و نظامی استان؛

رژه نیروهای مسلح کرمانشاه برگزار شد

مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مدیران ارشد استانی و نظامی در کرمانشاه برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در مراسم رژه نیروهای مسلح که امروز ۳۱ شهریور با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و مردم ولایی کرمانشاه برگزار شد، یگانهای نمونه پیاده و موتوری نیروهای نظامی و انتظامی، با اجرای رژه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

 

رئیس جمهور با شجاعت حرف دل مردم ایران را زد

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح است، گفت: به جایی رسیده ایم که اروپا از ما تجهیزات نظامی می خرد و این اوج عزت است.

آیت الله علما با اشاره به سخنرانی قاطعانه حجت الاسلام رئیسی در سازمان ملل، تاکید کرد: همه دیدند که رئیس جمهوری در سازمان ملل با شجاعت حرف ملت ایران را زد.

وی با اشاره به وضعیت ایران اسلامی در دوران قبل از انقلاب، گفت: روزگاری در این مملکت آمریکا برای مردم ایران تعیین تکلیف می کرد و حرف، حرف آمریکایی ها بود، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی شرایط فرق کرده و ما قدرتمند شده ایم.

 

ایران اسلامی امروز به الگویی برای کشورهای موفق دنیا تبدیل شده است

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا، اظهار کرد: درحالی که روزگاری ما را تحریم می‌کردند که هیچ کشوری نباید به ما چیزی بفروشد، امروز به جایی رسیده ایم که ما را تحریم می کنند تا کسی از ما چیزی نخرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه جهاد تبیین و روشنگری در مورد وضعیت  گذشته و آینده کشور را در شرایط کنونی ضروری دانست و افزود: تبیین قدرت دفاعی گذشته و حال کشور در شرایط موجود باعث تزریق روحیه امید در بین مردم خواهد شد.

ریحانی در ادامه تکریم شهیدان و ادامه راه و فرهنگ آنها را ضرورت امروز کشور عنوان کرد و افزود: با تکیه بر فرهنگ شهدا می‌توانیم بر مشکلات پیش روی کشور فائق آییم.

وی یادآور شد: بواسطه رشادت ها و ایستادگی رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس امروز ایران اسلامی به الگویی برای کشورهای موفق دنیا تبدیل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح پرصلابت تر از گذشته آماده جانفشانی برای پاسداری از کیان ایران اسلامی هستند،  گفت: نیروهای مسلح آمادگی پاسخ به هر نوع تهدید دشمن را دارند و در راه حراست از خاک کشور از جان مایه می گذارند.

گفتنی است که در ادامه مراسم یگان‌های نمونه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج رژه رفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه