English

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

پروژه خوابگاهی ۴۰۰ نفره دانشگاه علوم پزشکی، سال آینده افتتاح می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه خوابگاه ۴۰۰ نفره این دانشگاه، پروژه سال آینده به بهره برداری می رسد.

پروژه خوابگاهی ۴۰۰ نفره دانشگاه علوم پزشکی، سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدرضا غلامی در نشست خبری امروز ۱۰ مهرماه از تشکیل شورای فرهنگی در تمام مراکز بهداشتی و درمانی استان خبر داد و ابراز داشت: با این اقدام یک شبکه فرهنگی در تمامی مراکز درمانی و بهداشتی ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: عمده خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قدمت زیادی دارند و قدیمی ترین خوابگاه ما که خوابگاه طالقانی است سال ۱۳۳۵ تاسیس شده و جدیدترین آنها سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده است و در حال حاضر بیش از ۱۷۵۰ دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه اسکان دارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ساخت خوابگاه ۴۰۰ نفره جدید دانشگاه خبر داد و افزود: ساخت این خوابگاه از سال ۱۳۹۷ شروع شده و هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تاکنون  بیش از ۷۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

دکتر غلامی در توضیح خدمات تسهیلاتی به دانشجویان نیز اعلام کرد: در حال حاضر ۱۸ نوع وام از جمله وام ضروری، وام ازدواج، وام تولد فرزند، وام ودیعه مسکن، وام تحصیلی و ... به دانشجویان دانشگاه پرداخت می‌شود که در شش ماهه امسال بیش از ۱۳ میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان تسهیلات به دانشجویان پرداخت شده است.

وی به برخی اقدامات در حوزه ورزشی دانشجویان هم اشاره و تصریح کرد: هم اکنون دو سالن ورزشی و چندین زمین ورزشی برای استفاده دانشجویان دانشگاه فعال است.

غلامی گفت: امسال ۲.۲ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی برای مجموعه های ورزشی دانشگاه خریداری شده و مقداری از این مبلغ هم صرف تعمیر سالن های ورزشی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه