English

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پاسخ به موج؛

پیگیر دریافت تسهیلات ویژه دانشجویان مناطق زلزله‌زده هستیم/۲۰ هزار کادر پزشکی تحت پوشش خدمات رفاهی

دکتر محمدرضا غلامی گفت: بالغ‌بر 20 هزار دانشجو، کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحت پوشش خدمات رفاهی و تسهیلاتی معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه هستند و به جد پیگیر دریافت تسهیلات ویژه دانشجویان مناطق زلزله‌زده هستیم.

پیگیر دریافت تسهیلات ویژه دانشجویان مناطق زلزله‌زده هستیم/20 هزار کادر پزشکی تحت پوشش خدمات رفاهی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن تأکید بر تلاش در مسیر ارتقای خدمات تسهیلاتی و رفاهی به کلیه دانشجویان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ابراز داشت: فعالیت‌های معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حد بسیار گسترده و متنوعی وظیفه خدمت‌رسانی به بیش از 20 هزار نیروی فعال در این مرکز عالی پزشکی را بر عهده دارد.

وی از افزایش ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه به 1700 نفر در سال جاری خبر داد و افزود: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه متقاضی، امسال هیچ منعی بر دریافت خوابگاه ندارند.

دکتر غلامی تصریح کرد: پراکندگی دانشجویان، کارکنان و اساتید در سطح مراکز بهداشتی و درمانی استان موجب شده تا خدمات‌رسانی به آن‌ها با دشواری‌های فراوانی همراه باشد اما معاونت فرهنگی و دانشجویی تمام سعی خود را بر این مهم معطوف ساخته که نیازها و تقاضای این عزیزان به بهترین شکل ممکن مرتفع گردد.

تخصیص 2 میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه‌های کرمانشاه

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: امسال در یک اقدام جهادی بالغ‌بر 2 میلیارد تومان در جهت بازسازی، تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تأمین‌شده است.

دکتر غلامی افزود: در سال تحصیلی جدید علاوه بر پنج خوابگاه فعلی، دو خوابگاه جدید دیگر هم در نظر گرفته‌شده و با این شرایط امسال مشکلی در تأمین خوابگاه برای دانشجویان نخواهیم داشت.

وی در ادامه از ارائه 5 منوی غذایی متنوع در سلف‌سرویس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان ساخت: با تخصیص اعتبار 300 میلیون تومانی و به‌کارگیری نیروهای متخصص دانشجویی در امر تغذیه و بهداشت سعی بر بهبود فضای فیزیکی، ارتقا کیفیت مواد غذایی گرفته‌شده است.

دکتر غلامی از راه‌اندازی پرونده سلامت الکترونیک برای تمام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و گفت: بیش از 20 مشاور، روانشناس و روان‌پزشک به دانشجویانی که نیاز به مشاوره روحی و روانی داشته باشند، خدمات‌رسانی خواهند کرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بابیان این مطلب که 58 انجمن علمی و کانون در حوزه‌های ادبی، هنری، فرهنگی، مذهبی و... در این مرکز عالی آموزشی، عنوان کرد: در حال حاضر دو انجمن اسلامی دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل دانشجویی در این دانشگاه فعالیت می‌کنند و 14 نشریه دانشجویی و 13 نشریه کارمندی مشغول به خدمات‌رسانی فرهنگی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه