English

توسط پارک علم و فناوری و با مشارکت فرمانداری های گیلان برگزار می شود؛

مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی با رویکرد راه اندازی کسب و کار در گیلان

مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی با رویکرد راه اندازی کسب و کار توسط پارک علم و فناوری گیلان و با مشارکت فرمانداری های شهرستان های استان گیلان برگزار می شود.

مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی با رویکرد راه اندازی کسب و کار در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان با ارسال اطلاعیه ای از برگزاری مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی با رویکرد راه اندازی کسب و کار در گیلان  با هدف توانمندسازی دانشجویان، فارغ التحصیلان و صاحبان کسب و کار، توسط پارک علم و فناوری گیلان و با مشارکت فرمانداری های شهرستان های استان گیلان خبر داد.

گفتنی است؛ این مجموعه رویداد شامل 4 کارگاه آموزشی 4 ساعته تحت عناوین؛ خلاقیت و نوآوری، امکان سنجی و اعتبار سنجی ایده، تیم سازی و کار تیمی، طراحی کسب و کار است که در طول 4 هفته (هر هفته یک کارگاه) برگزار و در نهایت نیز یک رویداد استارت آپی به مدت 54 ساعت برگزار خواهد شد.

این برنامه برای هر شهرستان به طور مجزا برگزار و تنها شرکت کنندگان بومی آن شهرستان مجاز به ثبت نام و شرکت در دوره می باشند

ایده ها و طرح های منتخب مورد حمایت پارک علم و فناوری گیلان قرار گرفته و از مزایای زیر برخوردار خواهند شد؛ دفتر کار با امکانات ویژه، تسهیلات و حمایت های مالی، مشاوره های تخصصی در زمینه های فنی، حقوقی، مالی، بازاریابی و ... جهت رشد و توسعه ایده، معافیت های مالیاتی و سایر مشوق ها، زمان و مکان برگزاری دوره در هر شهرستان، متعاقبا اعلام خواهد شد.

شرکت در این دوره برای افراد واجد شرایط رایگان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه