English

«چاقو، شکلات» کرمانشاهی راهی جشنواره نیویورک شد

فیلم کوتاه «چاقو، شکلات» به کارگردانی هوشمند ورعی فیلمساز کرمانشاهی در چهلمین حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه رسمی جشنواره انجمن هنرمندان نیویورک آمریکا راه یافت.

«چاقو، شکلات» کرمانشاهی راهی جشنواره نیویورک شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه هشتمین دوره این جشنواره از ۱۲ تا ۱۵ اکتبر ۲۰۲۳ در سالن نمایش دالبی شهر نیویورک برگزار می‌شود.

کامران رضایی افزود: چندی پیش نیز کمدی سیاه «چاقو، شکلات» موفق به حضور در بخش مسابقه رسمی جشنواره های مونته کاتینی ایتالیا و ۱۲ شیر ایالت کنتاکی آمریکا شده بود.

به گفته وی جشنواره فیلم مونته کاتینی ایتالیا یکی از قدیمی ترین و معتبرترین جشنواره های تخصصی فیلم کوتاه در اروپا و جهان به شمار می آید که در سال ۱۹۴۹ میلادی در شهر مونته‌کاتینی ترمه ایتالیا تاسیس شده و تاکنون نیز میزبان بسیاری از بزرگان سینما از جمله چارلی چاپلین، فدریکو فلینی و مارچلو ماسترویانی بوده است.

رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه اضافه کرد: «چاقو، شکلات» محصول سال ۲۰۲۲ میلادی و به تهیه کنندگی مدرسه فیلم موج نو، دکتر هوشنگ ورعی و لطیفه عین جعفری فیلمی است در ژانر اکسپریمنتال و علیه تبعیض جنسیتی که سقوط و پایان یک خانواده نابهنجار را روایت می کند.

رضایی افزود: جدیدترین پروژه هوشمند ورعی "برزخی ها" نام دارد که هم اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری بوده و اولین فیلم بلند سینمایی وی نیز محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه