English

سی و پنجمین همایش استانی بزرگ وحدت در کرمانشاه برگزار شد

سی و پنجمین همایش استانی بزرگ وحدت با موضوع پیامبر اعظم (ص)، قرآن، اهل بیت (ع) و اتحاد امت اسلامی در کرمانشاه برگزار شد.

سی و پنجمین همایش استانی بزرگ وحدت در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در همایش وحدت کرمانشاه با حضور مسئولان، جمعی از روحانیون و علمای اهل سنت و تشیع استان برگزار شد معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه قم در سخنانی با بیان اهمیت وحدت در جامعه اظهار کرد: باید در تمام جوانب و امور زندگی از پیامبر مکرم اسلام (ص) الگو بگیریم زیرا راز سعادت عالم بشریت عمل به فرمایشات خداوند و پیامبر (ص) است.

حجت الاسلام محمدحسین زمانی با بیان اینکه در آموزه های دینی بر وحدت بسیار تاکید شده است افزود: اگر کسی برای وحدت اسلامی قدمی بر ندارد بی تقوا است که به این امر در آموزه های دینی بسیار اشاره شده است.

وی یادآور شد: استکبار جهانی و در راس آن امریکا و رژیم صهیونیستی از راه های مختلف به دنبال جلوگیری از اتحاد جهان اسلام هستند از اینرو برای ایستادگی در برابر دسیسه های دشمنان نیازمند وحدت همه جانبه هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه قم، با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت افزود: ولادت حضرت پیامبر(ص) باعث شد تا جامعه بشری آماده یک زندگی نوین شود.

وی تاکید کرد: در سایه وجود مبارک آن ختمی مرتبت، جهل و خرافات جایش را به عقلانیت و انسانیت داده و پیامبر(ص) با رسالت خود جامعه بشری را از جهل نجات داده و محبت و اخوت را در قلب های آنان کاشت.

وی با اشاره به برخی صفات پیامبر گرامی اسلامی تاکید کرد: یکی از صفات شاخص و برجسته ایشان عبودیت و بندگی ، تهجد و عرفان بود که در واقع راز اصلی موفقیت ایشان در رسالت خطیرشان بود.

معاون حوزه علمیه قم با قدردانی از مردم و مسوولان استان کرمانشاه در ایجاد و حفظ وحدت در جامعه گفت: این استان در کشور به عنوان یک الگو و نمونه بین سایر استان ها در امر وحدت به شمار می رود.

 

دشمن با توسل به استعمار فرهنگی قصد ضربه زدن به نظام را دارد

امام جمعه پاوه نیز در این همایش با گرامیداشت هفته وحدت گفت: از روز تولد اسلام تاکنون دشمنان به انحای مختلف و با توطئه ها و دسیسه های گوناگون با اسلام مقابله کرده اند که تاکنون نیز در این کار ناموفق بوده اند.

ماموستا ملاقادر قادری افزود: یکی از شیوه هایی که دشمن در راستای مقابله با گسترش اسلام در پیش گرفته است استعمار فرهنگی است که در کنار جنگ نرم در کشور ما برای ضربه وارد ساختن به نظام ایران اسلامی در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: دشمن قصد دارد با این شیوه اختلافات قومی را در کشور دامن زده و جوانان ما را به اشکال مختلف از جمله بی حجابی ، مواد مخدر و شکستن حریم خانواده ها گمراه سازد.

امام جمعه پاوه خطاب به مسوولان یادآور شد: همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی هزینه کردیم باید برای مقابله با این نوع شیوه جنگ دشمن نیز هزینه کرده و آن را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه باید قدر مردم ایران را دانست گفت: ما مردم بسیار نجیب و خوبی داریم زیرا همین مردم با وجود این همه سمپاشی های تبلیغاتی رسانه های مختلف و وجود مشکلات دیگر همچنان پای این انقلاب ایستاده و در کنار رهبری هستند.

گفتنی است که در همایش بزرگ وحدت به پاس چهار دهه مجاهدت از ماموستا احمد فخری امام جمعه جوانرود و همچنین خانواده شهیدان ابوبکر رشیدی و سجاد امیری قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه