English

رشد ۱۶ درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد

تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد با ۱۶درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۹۶به بهره برداری می رسد.

رشد ۱۶ درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کرمانشاه با بیان این مطلب که کاراجرایی این تصفیه خانه از سال ۹۴ آغاز گردیده، افزود: شبکه خط انتقال فاضلاب این تصفیه خانه به طول ۷۰۰متر به اتمام رسیده است.

کیاور مساحت تصفیه خانه شهر تازه آباد را ۳/۱هکتار عنوان کرد و افزود: این تصفیه خانه در ۲مدول طراحی شده است و ظرفیت این تصفیه خانه ۱۸۰۰مترمکعب در شبانه روز می باشد.

وی جمعیت تحت پوشش تصفیه خانه شهرتازه آباد را ۱۳هزار نفر برشمرد وخاطرنشان ساخت: روش تصفیه خانه وفرایند این تصفیه خانه لجن فعال با هوادهی گسترده می باشد.

کیاور اعتبارات هزینه شده این تصفیه خانه را ۱میلیارد ریال برشمرد وافزود: برای اتمام این تصفیه خانه ۶میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کرمانشاه با بیان این مطلب که در حال حاضر فاضلاب این شهرستان به رودخانه تازه آباد سرریز می شود، خاطرنشان کرد: در این راستا جهت ارائه خدمات مطلوب و ارتقای سطح بهداشتی ضرورت احداثشبکه جمع آوری وخطوط انتقال فاضلاب مدرن دراین شهر احساس می شود.

کیاور با بیان اینکه سالانه ۸۳ میلیون متر مکعب فاضلاب در استان تولید می شود، که ۳۳ میلیون متر مکعب آن نیز تصفیه می شود، گفت: در استان با توجه به میانگین جمعیتی که داریم ۳۴ درصد بیشتر از میانگین کشوری تصفیه فاضلاب داریم.

وی افزود: برای سال آینده نیز مصمم هستیم تا تصفیه خانه شهرتازه آباد را به بهره برداری رسانده و وارد مدار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه