English

پاوه با ۱۹ سمن اجتماعی رتبه اول کشور را دارد

فرماندار شهرستان پاوه گفت: وجود ۱۹ سازمان مردم نهاد(NGO) فعال در حوزه های اجتماعی این شهرستان باعثشده تا این شهرستان رتبه اول کشور را داشته باشد.

پاوه با ۱۹ سمن اجتماعی رتبه اول کشور را دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، پرویز ایده پور در نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد شهرستان پاوه، افزود: باید از ظرفیت این سمن ها برای توسعه شهرستان در بخش های مختلف بهره بگیریم.

فرماندار پاوه اظهار کرد: وجود سازمان های مردم نهاد یعنی اعتماد دولت به مردم و واگذاری بخشی از وظایف دولت به آنها که می تواند در راستای کوچک شدن دولت و پررنگ شدن نقش مردم در تصمیم گیری و فعالیت ها و نیز تحقق دموکراسی باشد. ایده پور، فلسفه وجودی سازمان های مردم نهاد را کمک فکری و فرهنگی به دولت عنوان کرد و آن را نشانه افزایش احتیارات مردم در حکومت داری دانست. به گفته این مسئول، باید دیدگاه اعضای سازمان های مردم نهاد ملی و نه محلی باشد تا فرایند توسعه را شاهد باشیم. فرماندار پاوه افزود: باید مدیران ادارات شهرستان، ظرفیت لازم را برای واگذاری بخشی از وظایف ادارای خویش به سازمان های مردم نهاد ایجاد کنند تا با کمک و همفکری این انجمن ها بتوانند به اهداف مورد نظر دست پیدا کنند. ایده پور با اشاره به محدویت های موجود ناشی از وضع قوانین در سال های دور، خواستار هم اندیشی و ارائه راهکارهای لازم برای اصلاح قوانین و فراهم نمودن زمینه لازم برای توسعه و پیشرفت شهرستان توسط سازمان های مردم نهاد شد. فرماندار پاوه در ادامه به سفر رئیس جمهوری به استان و لزوم پیگیری مطالبات مردم این شهرستان، اشاره کرد و افزود: افزون بر ۷۶ درصد از مردم شهرستان پاوه آرای خود را به روحانی دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه