English

رشد ۳۵ درصدی وزن کالاهای ترانزیتی گمرکات کرمانشاه

به گفته مدیرکل گمرک کرمانشاه وزن کالاهای ترانزیت خارجی و داخلی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه در چهار ماه سپری شده از سال جاری رشد ۳۵ درصدی داشته است.

رشد ۳۵ درصدی وزن کالاهای ترانزیتی گمرکات کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اصغر عباس زاده، ارزش کالاهای ترانزیت خارجی و داخلی از مبدا گمرکات این استان در چهار ماهه ابتدای سال جاری را حدود ۲۷۱ میلیون به وزن حدود ۸۰۷ هزار تن اعلام کرد.

وی افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن ۳۵ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۳ درصد کاهش داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: گمرک پرویزخان با حدود ۲۴۷ میلیون دلار به وزن حدود ۷۶۵ هزار تن، از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه، سهم ۹۱ درصدی ارزش و سهم ۹۵ درصدی وزن را از آن خود کرد.

وی سهم مرز خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را از لحاظ ارزش ۹ درصد و از حیث وزن پنج درصد عنوان کرد و میزان آن را حدود ۲۳ میلیون دلار به وزن حدود ۴۱ هزار تن ذکر کرد.

عباس‌زاده، عمده کالاهای ترانزیتی خارجی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه را مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات را ضایعات کارتن عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه