English

استاندار کرمانشاه خبر داد:

تخصیص چهار هزار میلیارد ریال به ۶۶ پروژه بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی استان کرمانشاه

حجم ویدیو: ۳۵.۲۲M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۳۹ دانلود ویدیو

استاندار کرمانشاه از اختصاص بیش از چهار هزار میلیارد ریال به ۶۶ پروژه بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه از اختصاص بیش از چهار هزار میلیارد ریال به ۶۶ پروژه بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با این اعتبار بسیاری از این پروژه های نیمه کاره در سال جاری به بهره برداری می رسند.

محمد طیب صحرایی در جلسه شورای اداری اظهار داشت: طی بررسی معاونت های استانداری، تعداد ۶۶ پروژه در استان شناسایی شد که حداقل پیشرفت فیزیکی آنها حدود ۶۵ درصد است که متاسفانه سالهای گذشته معطل مانده بودند، لذا با پیگیری های انجام شده از طریق سازمان برنامه و بودجه توانستیم برای آنها بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار بگیریم تا مجدد فعالیت های عمرانی آنها آغاز شود.

او افزود: بیشتر این پروژه‌ها تا پایان سال تمام می شوند و این گام بزرگی برای امید افزایی در جامعه است که مقام معظم رهبری هم روی آن تاکید دارند.

رئیس شورای اداری استان کرمانشاه در ادامه بااشاره به در پیش بودن ایام اربعین، اظهارکرد: مردم کرمانشاه از دیرباز مفتخر به خدمتگزاری به زوار عتبات عالیات بوده اند و این افتخار نسل به نسل بین آنها منتقل شده تا به امروز رسیده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه ایام اربعین برکات مادی و معنوی فراوانی برای کرمانشاه به همراه خواهد داشت، گفت: همه باید برکاتی که این مراسم بزرگ برای استان دارد را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: طی بازدیدهایی که در روزهای گذشته از تعدادی از مجموعه های شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی داشتم، برخی از آنها اعلام کردند که برای ایام اربعین به نیروی کار نیاز دارند که این نشان از اشتغالزایی در این شهرستان در این ایام دارد.

صحرایی افزود: همچنین به برکت این ایام، از شرق تا غرب استان زیرساخت های ما جان تازه ای گرفته و برخی از اقداماتی که در این مسیر انجام شده - مانند رفع هشت نقطه حادثه خیز راه های استان - پس از ایام اربعین هم به عنوان یک برکت برای استان باقی می ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه