English

هتاکان به به شئونات ماه محرم و مقدسات دینی در سرپل‌ذهاب دستگیر شدند

فرماندار سرپل گفت: اهانت کنندگان و هتاکان به شئونات ماه محرم و مقدسات دینی و همچنین عاملان تفرقه بین مذاهب اسلامی در این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند.

هتاکان به به شئونات ماه محرم و مقدسات دینی در سرپل‌ذهاب دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، صدراله بابلی با تسلیت ایام ماه‌ محرم و سوگواری و عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) افزود: افرادی در شهرستان باهویت معلوم قصد ایجاد تفرقه بین مذاهب و همچنین انتشار تصاویر توهین آمیز به مقدسات دینی ، امامان و بزرگان دینی و ایام محرم و همچنین ایجاد ناامنی وتنش را داشتند که به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه تحت رصد قرار گرفته و شناسایی و دستگیر شدند.

وی با قدردانی از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و هوشیاری نیروهای امنیتی اظهار کرد: هتاکان و توهین کنندگان به مقدسات دینی در کوتاه ترین زمان شناسایی ، دستگیر و اقدام آن ها خنثی شد؛ این افراد از مدت ها پیش تحت رصد واشراف اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.

او ادامه داد: ایجاد تفرقه و تنش در ایام ماه محرم و آیین های سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) هدف اصلی دستگیرشدگان بود که با اقدام به موقع نیروهای امنیتی در اطلاعات سپاه بساط آن ها برچیده شد.

فرماندار سرپل ذهاب با هشدار به معاندان و اهانت کنندگان به مقدسات دینی اضافه کرد: این افراد در رصد دستگاه های امنیتی شهرستان هستند و دستگاه قضایی با افرادی که قصد توهین به مقدسات دینی و خدشه دار کردن وحدت بین مذاهب را دارند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه