English

با حضور مدیران شهری کرمانشاه:

پوستر "آیین جهانی نوروز" در کرمانشاه رونمایی شد

شهردار کرمانشاه از برگزاری آیین جهانی نوروز 25 اسفندماه سال جاری در کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه طرح مشترکی بین شهرهای تهران، کرمانشاه، همدان و سنندج است که از طرف یونسکو طراحی شده است.

پوستر "آیین جهانی نوروز" در کرمانشاه رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، پوستر و تندیس «آیین جهانی نوروز» طی مراسمی توسط شهردار کرمانشاه رونمایی شد و بر این اساس «آیین جهانی نوروز» روز 25 اسفند به میزبانی شهرداری و شورای شهر کرمانشاه در محوطه تاریخی تاقبستان برگزار می شود.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، در این مراسم با اشاره به برگزاری آیین جهانی نوروز در کرمانشاه، گفت: این برنامه طرح مشترکی بین شهرهای تهران، کرمانشاه، همدان و سنندج است که از طرف یونسکو طراحی شده است.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای موضوع تفاهم نامه مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران در این شهرها برگزار می‌شود.

وی از افتتاحیه این طرح در روز 23 اسفند در تهران خبر داد و افزود: روز 24 اسفند برنامه در شهر همدان پیگیری شده و در ادامه روز 25 اسفند اجرای این برنامه را در شهر کرمانشاه و در ادامه در شهر سنندج خواهیم داشت.

شهردار کرمانشاه با اشاره به حضور دبیرکل یونسکو و وزرا و سفرای 12 کشور خارجی برگزارکننده آیین نوروز در مراسم «آیین جهانی نوروز» ، گفت: این جشن فرصتی برای معرفی هرچه بیشتر کرمانشاه و ظرفیت های آن در سطح بین المللی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه