English

خط کشی ترافیکی بلوار طاقبستان ساماندهی شد

شهرداری منطقه ۵ با همکاری معاونت ترافیک کرمانشاه عملیات خط کشی ترافیکی بلوار طاقبستان را انجام دادند.

خط کشی ترافیکی بلوار طاقبستان ساماندهی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، خط کشی های ترافیکی بلوار طاقبستان کرمانشاه که مدتی بود پاک یا کم رنگ شده بودند، رنگ آمیزی شدند چراکه پررنگ سازی خط کشی های ترافیکی باعث می شود که رانندگان بتوانند بدرستی بین خطوط رانندگی کنند.

لازم به ذکر است که این عملیات در شب و با رعایت موارد ایمنی صورت گرفته است تا باعث ایجاد کندی و تاخیر در حرکت خودرو ها نشود.
ذکر این نکته مهم است که ، خط کشی معابر و خیابان های شهر، زیبایی شهر را دوچندان می کند.استفاده از رنگ ها با استاندارد روز و قابل رویت بودن از ویژگی های مهم خط کشی خیابان های سطح شهر است. خطوط راهنمایی و رانندگی باعث کاهش حجم ترافیک، رعایت حقوق رانندگان و عابران پیاده و نیز رانندگی اصولی می شود.
نباید فراموش کرد که ، وضعیت آب و هوا، وجود گرد و غبار، اصطحکاک لاستیک خودروها با سطح خیابان و نیز جنس سنگدانه های آسفالت، عواملی است که باعث کم رنگ شدن و یا محو شدن کامل خط کشی های معابر در فصول مختلف سال می شود، به گونه ای که خطوط علیرغم ماندگاری ، دچار تیرگی و جرم پذیری می شوند و لذا تصور می شود که خطوط پاک شده اند اما پس از هر بارندگی شاهد نمایان شدن خطوط هستیم.
خط کشی خیابانهای درون شهری نقش بسیار مهمی در روان سازی ترافیک دارد و در قانون راهنمایی و رانندگی توجه ویژه ایی به رانندگی بین خطوط شده است، بگونه ایی که اگر خطوط وجود داشته باشد و خودرویی به حرکت بین آن توجه نداشته باشد و مدام مسیر خود را تغییر دهد با اعمال قانون مواجه می‌شود.خط کشی خیابانها باعث می شود رانندگان مسیر حرکت خودروها را بهتر بشناسند و این موضوع در کاهش تصادفات هم تاثیر دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی