English

فرماندار هرسین:

روند مطلوب فرهنگ سازی هرسینی ها در برگزار نکردن مراسمات شایسته تقدیر است

عبادالله کنجوری گفت: روند مطلوب و مؤثری توسط خانواده های با فرهنگ هرسینی به منظور محدود سازی مراسم خاکسپاری و عدم برگزاری مراسمات چهلم و سالگرد اموات در حال شکل گیری است که شایسته تقدیر است.

روند مطلوب فرهنگ سازی هرسینی ها در برگزار نکردن مراسمات شایسته تقدیر است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرماندار هرسین از اقدام مدیران کانال های فاتحه خوانی در جهت همکاری با ستاد مدیریت کرونای شهرستان هرسین تقدیر کرد.

وی گفت: برای توسعه ی فعالیت اقتصادی اصناف حاضر به هرگونه همکاری با آنان هستیم و از طرفی در جریان مشکلات آنها و اجاره سنگین مغازه ها قرار داریم ، ولی حفظ جان مردم و خود خانواده ی اصناف بر فعالیت اقتصادی و کسب درآمد ارجحیت دارد.

وی تصریح کرد: وظیفه ی هر اداره در راستای مقابله با کرونا تعریف شده است و بر اساس مصوبه ی ستاد ملی کرونا ، اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان ها نیازی به حکم قضایی ندارد.

فرماندار شهرستان هرسین افزود: از مردم بزرگوار و با فرهنگ هرسین خواهشمندم وارد میدان شوند و به اصناف بی توجه حتما تذکر دهند.

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش خواستار کنترل شدید اصناف و بویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مبتلا به کرونا شد.

وی همچنین از مدیران ادارات شبکه بهداشت و درمان و صمت خواست ضمن همکاری ، اصناف و رانندگان حمل و نقل عمومی بویژه رانندگان تاکسی مبتلا به کرونا را شناسایی و بر نحوه ی قرنطینه و فعالیت آنها نظارت بیشتری داشته باشند.

کنجوریان ابراز داشت: کنترل فعالیت شغلی مبتلایان به کرونا مخصوصا در حوزه اصناف و ناوگان حمل و نقل عمومی که بصورت روزانه با تعداد زیادی از شهروندان برخورد دارند می تواند آمار ابتلا به این بیماری را کاهش دهد.

عبادالله کنجوریان در ادامه سخنانش ضمن اشاره به برخورد شدید با برگزار کنندگان تجمعات خطر آفرین از‌ مردم خواست در صورت مشاهده و برگزاری هرگونه مراسمی که با حضور جمعیت انبوه برگزار میشود مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع رسانی‌ نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه