English

استاندار کرمانشاه:

خدمات پس از پیروزی انقلاب باید برای مردم بازگو شود

هوشنگ بازوند در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب در کرمانشاه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همواره رخدادهای خوشایندی در بهمن ماه برای ما رقم خورده و امسال هم شاهد برچیده شدن نظام سلطه دیگری به نام "ترامپ" در این ماه بودیم که بسیار ارشمند است.

خدمات پس از پیروزی انقلاب باید برای مردم بازگو شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: خدمات انجام شده در طول سالهای پس از انقلاب باید برای مردم بازگو شود.

وی با بیان اینکه در سالهای پس از پیروزی انقلاب خدمات و اقدامات قابل توجهی در کشور شده، گفت: باید این اقدامات برای مردم بازگو شود تا موجب ایجاد امید و نشاط در جامعه شود. باید این موضوع را نیز مد نظر داشت که این پیشرفت‌ها با وجود همه سنگ اندازی و توطئه چینی دشمنان در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب حاصل شده است.

بازوند در ادامه از دانش‌آموزان استان خواست دو ویژگی مشترک بیانیه گام دوم انقلاب و وصیتنامه شهید حاج قاسم سلیمانی را پیدا و ارسال کرده و جایزه دریافت کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به وضعیت نگران کننده و سخت کرونا در کرمانشاه داشت و گفت: از مردم خواهش می‌کنم کماکان رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را برای مقابله با کرونا داشته باشند تا گرفتار موج چهارم کرونا که خیلی هم خطرناک است، نشویم.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری خوب مردم استان شاهد شیوع پیک چهارم بیماری کرونا در استان نباشیم و در آستانه شب عید هیچ خانواده ای در استان عزادار نشود.

بازوند ادامه داد: هم اکنون تعداد مراجعه بیماران سرپایی به بیمارستان‌های استان زیاد شده و آمار تست های مثبت کرونا هم افزایش یافته و احتمال شیوع پیک جدید بیماری وجود دارد.

بازوند در ادامه اشاره ای هم به اختیاری بودن حضور دانش آموزان در مدارس داشت و گفت: اگرچه تلاش آموزش و پرورش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس است، اما بهتر است دانش‌آموزان از شبکه "شاد" برای ادامه روند آموزش خود استفاده کنند، چون ویروس جهش یافته کرونا دیگر جوان و کودک و ورزشکار نمی شناسد و خیلی خطرناک شده و از بین تمامی مبتلایان قربانی می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه