English

استاندار کرمانشاه:

۵۰۰ تبلت به دانش آموزان بی‌بضاعت کرمانشاه اهدا شد

هوشنگ بازوند گفت: دانش‌آموزانی که قادر به تهیه تبلت برای گذراندن دوره‌های آموزشی خود نیستند مانند فرزندان خودمان می‌باشند لذا وظیفه‌داریم که با جدیت و تلاش در راستای حل مشکلات این عزیزان گام برداریم.

500 تبلت به دانش آموزان بی‌بضاعت کرمانشاه اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در آئین نمادین اهدای 500 تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری استانداری کرمانشاه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل مسکن و ساخت کمیته امداد کشور، خیرین و جمعی از مدیران، اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و خیرین، انسجام و وحدت خوبی در استان برای کمک‌رسانی به محرومین شکل‌گرفته و ما در این راستا تلاش می‌کنیم که از ظرفیت‌های موجود برای این مهم بکار گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های تأثیرگذار و ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با مدیریت دکتر بختیاری اشاره کرد و افزود: دکتر بختیاری از نیروهای بسیار فعال، ارزشمند، باتدبیر، دلسوز و با سوابقی درخشان است که با تمامی تلاش در راستای پاسداشت و اقدام عملی به فرمایش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و یاری‌رساندن به محرومین اهتمام دارند.

مقام عالی استان بابیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستاوردهای بزرگ نظام و از یادگاران ارزشمند امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: این نهاد انقلابی با مدیریت جناب آقای دکتر بختیاری در مسیر رسیدگی به محرومین و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور اقدامات بسیار ارزشمندی انجام می‌دهد و علاوه بر کارهای عمرانی و محرومیت‌زدایی، در بحران‌ها نیز کمک‌حال و یاری‌رسان به کشور است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: نمونه بارز کمک‌رسانی این نهاد انقلابی در بحران‌ها " زلزله استان کرمانشاه" است که همکاری بسیار خوبی در حل مشکلات داشتند و در این بحران نه‌تنها باری بر دوش استان نگذاشتند بلکه با جدیت و تلاش نیز باری از دوش استان برداشتند که ما از این اقدام عملی و انقلابی مدیریت محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و مجموعه همکاران این نهاد در کشور و استان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بازوند در ادامه با تشکر از همکاری و مشارکت خیرین در کمک‌رسانی به محرومین گفت: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و خیرین انسجام و وحدت خوبی در استان برای کمک شکل‌گرفته و ما در این راستا تلاش می‌کنیم که از ظرفیت‌های موجود برای این مهم بکار گرفته شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اهدای 500 تبلت در بحث آموزشی به دانش آموزان در مناطق محروم استان، افزود: دانش‌آموزانی که قادر به تهیه تبلت برای گذراندن دوره‌های آموزشی خود نیستند مانند فرزندان خودمان می‌باشند لذا وظیفه‌داریم که با جدیت و تلاش در راستای حل مشکلات این عزیزان گام برداریم.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: باید یک بسیج عمومی با کمک و همکاری خیرین و تمامی نهادهای ذی‌ربط برای کمک‌رسانی در جهت حل مشکلات تمامی دانش‌آموزانی که فاقد تبلت هستند، در استان شکل بگیرد و ما در این راستا تمامی اهتمام و تلاش‌های خود را بکار گرفته‌ایم.

مقام عالی استان بابیان اینکه بحران ملی نیاز به یک انسجام ملی دارد، گفت: تلاش می‌کنیم که یک اقدام عملی در راستای بحث محرومیت‌زدایی در استان صورت گیرد و در این راستا علاوه بر شکل‌گیری یک انسجام برای حل مشکلات دانش آموزان فاقد تبلت، برنامه‌هایی برای گازرسانی انشعاب گاز به 2 هزار مسکن محرومین و همچنین ساخت هزار باب امکانات بهداشتی در مناطق محروم استان در نظر گرفته‌ایم و همچنین برنامه‌هایی نیز برای ساخت مسکن برای افراد محروم در اقصی نقاط استان تدوین کرده‌ایم.

وی بیان داشت: برای در اختیار گذاشتن زمین رایگان برای ساخت 2 هزار واحد مسکن در استان هیچ مشکلی نداریم و همچنین اقدامات لازم برای رایگان شدن اعطای مجوزها برای ساخت چنین واحدهایی در استان انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه