English

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در کرمانشاه:

اربعین حسینی را باید به یک حرکت جهانی تبدیل کنیم

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از اربعین حسینی به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی یاد کرد و گفت: این مراسم را باید به یک حرکت جهانی تبدیل کنیم.

اربعین حسینی را باید به یک حرکت جهانی تبدیل کنیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار محمد شرفی در جلسه قرارگاه اربعین که در پایانه مرزی خسروی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سال های متمادی است که ملت عاشورایی کشور و بسیاری دیگر از مسلمانان جهان در ایام اربعین روانه کربلای معلا می شوند و با حضرت سیدالشعهدا تجدید عهد و پیمان می کنند.

وی ادامه داد: مراسم بزرگ اربعین حسینی هر سال پرشور تر از قبل برگزار و به یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی تبدیل شده و چشم های بسیاری را به خود خیره کرده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید مراسم پرفیض و معنوی اربعین را به حرکتی جهانی تبدیل کنیم، گفت: امام حسین (ع) تنها متعلق به مسلمانان نیست بلکه به همه آزادی خواهان جهان تعلق دارد.

سردار شرفی یادآوری کرد: گسترده ترین شکل همکاری فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را می توان در راهپیمایی اربعین مشاهده کرد و ما مسئولان هم وظیفه داریم در نهایت توان خدمتگذار زائران و این حرکت عظیم الهی باشیم.

وی گفت: در راهپیمایی عظیم اربعین همبستگی، انسجام و اتحاد بی نظیری میان مسلمانان ایجاد می شود از این روز باید از فرصت پیش آمده استفاده و سبک زندگی اسلامی را در این راهپیمایی پرشور ارائه و تبلیغ کنیم.

این مقام عالی رتبه انتظامی با بیان اینکه اصلی ترین هدف راهپیمایی اربعین اقامه عزای سرور و سالار شهیدان است، افزود: ایجاد روحیه استکبار ستیزی دیگر هدف برپایی از همایش چند میلیونی است که باید بیش از پیش ترویج شود.

سردار شرفی تاکید کرد: یکی از اولویت های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سال های اخیر توسعه و تقویت راهپیمایی باشکوه اربعین بوده و برای این کار از تمام ظرفیت های خود استفاده کرده و خواهیم کرد.

وی در پایان با تقدیر از فرمانده، کارکنان و مدیران انتظامی استان کرمانشاه و دیگر مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مراسم اربعین به خاطر تلاش های شبانه روزی در سال های اخیر، ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن شرایط در سال آینده شاهد تداوم راهپیمایی دوباره اربعین باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه