English

کشف ۵۰ کیلو تریاک از باند مواد مخدر در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند مواد مخدر در کرمانشاه و کشف 50 کیلوگرم تریاک از اعضای این باند خبر داد.

کشف 50 کیلو تریاک از باند مواد مخدر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ جمال سلمانی اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان‌های شرقی به داخل استان رادارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد اعضای باند قاچاق مواد مخدر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در ورودی شهر کرمانشاه خودروی پژو 405 آن‌ها را توقیف کردند.

سلمانی تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌شده از داخل جعبه خودرو، پنج بسته 10 کیلویی تریاک و جمعاً به مقدار 50 کیلوگرم کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال خودروی حامل مواد مخدر به پارکینگ، از دستگیری چهار نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد.

وی در پایان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود یک‌تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه کشف‌شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه