English

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تقدیر کرد:

فرصت‌آفرینی تولیدکنندگان کرمانشاه از بحران کرونا کم‌نظیر بود

هدایت حاتمی در همایش روز ملی صنعت در کرمانشاه گفت: در زمان بحران کرونا واحدهای تولیدی کرمانشاه خوش درخشیدند و نهایت تلاش خود را در کنار فعال ماندن، فرصت‌آفرینی بود.

فرصت‌آفرینی تولیدکنندگان کرمانشاه از بحران کرونا کم‌نظیر بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از عملکرد مثبت برخی از تولیدکنندگان کرمانشاه در فرصت‌آفرینی از بحران کرونا، ابراز داشت: در طول ماه‌های اخیر شاهد کمترین افت در سطح تولید و میزان اشتغال از تولیدکنندگان کرمانشاه بوده‌ایم و برخی واحدها ساعات کاری را کم کردند و اجازه ندادند تعدیلی در نیروها صورت بگیرد که کار بسیار ارزشمندی بود.

حاتمی که در همایش روز ملی صنعت که با حضور صنعتگران، معدن کاران و کارآفرینان کرمانشاه سخن می‌گفت، اظهار داشت: امیدواریم در این شرایط دشوار واحدهای تولیدی کرمانشاه به سطحی از توانمندی برسند که نه‌تنها فعالیت‌های خود را تداوم ببخشند بلکه به فکر توسعه هم باشند.

 معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با تأکید بر حمایت استان از تولیدکنندگان کرمانشاه، خاطرنشان ساخت: مدیریت ارشد استان در راستای فرصت سازی از دل بحران‌ها، از طریق کمیته توسعه سرمایه‌گذاری‌ها به دنبال جذب سرمایه‌های جدید بوده و در این راه موفق عمل کرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه