English

رییس شورای شهرستان خمینی شهر در گفتگو با موج:

هر روستا می تواند در یک شغل سرآمد باشد

رییس شورای شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: هر روستا می تواند در یک شغل سرآمد باشد و از طریق آن اشتغال و در آمد زایی را افزایش دهد.

هر روستا می تواند در یک شغل سرآمد باشد

محمدحسین رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه هر روستا می تواند در یک شغل سرآمد باشد واز طریق آن اشتغال و در آمد زایی را افزایش دهد، بیان کرد: روستای قلعه امیریه می تواند در صنعت درود گری فعالیت خود را با تلاش و همت رییس اتحادیه درودگران در زمینه های منسوجات چوبی شروع کند.

وی در جلسه ای که بامحمدرضا احمدیان رییس اتحادیه درودگران شهرستان خمینی شهر برگزار شد، گفت: روستای قلعه امیریه که یکی از دو روستای شهرستان خمینی شهر است در صنعت چوب از ظرفیت بالایی برخوردار است.

رضایی ادامه داد: علاقه مندان به صنعت چوب می توانند در مشاغل تهیه و تولیدات منسوجات چوبی مشغول به کار شوند و حتی می توان حرفه مبلمان سازی را در بین جوانان گسترش داد که به واسطه آن هم اشتغال زایی وهم تهیه و تولید کالای ایرانی رونق می یابد.

رییس شورای شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: اگر صنعت چوب در این منطقه رونق یابد می توان برای صادرات این محصول به کشورهای دیگر برنامه ریزی کرد و این منطقه به یک قطب صنعتی در زمینه منسوجات چوبی تبدیل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه