English

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان:

۸ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده در سال جاری است

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: 8میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده در سال جاری است.

8 میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده در سال جاری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، همایون ناطقی در جمع بخشداران استان اصفهان گفت: طبق ارزش افزوده تخصیص یافته در سال جاری قرار براین است که بافت روستاها آسیبی وارد نشود.

وی بیان داشت: دربخشهای مربوط به توسعه اشتغال با مشکلات تجهیز وتخصیص منابع روبرو هستیم.

ناطقی با عنوان مساله ای که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آن  تخصیص منابع است، ادامه داد: در سیستم اداری با توجه به تجارب بدست آمده منابع زیادی به پروژه ای اختصاص داده شده و طرحهای ارائه شده به صورت نیمه کاره رها شده است.

وی از مزایای ماده 27گفت و عنوان کرد: در ماده 27 مزایی بیاین شده که اهداف خوبی بدنبال دارد و  از جمله موارد آن مزیتها و توانمدی ها ، محدودیت ها و تنگناها و پرداختن به ظرفیت های موجود و ایجاد ظرفیت های جدید و نقش اهالی در پیشرفت روستاهاست و به تبع آن می توان فرصت اشتغالزایی و کاهش مهاجرت را  از خصوصیات بارز آن ذکر کرد.

 معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان ارزش افزوده در امسال را  بیش از 8 میلیارد تومان برشمرد و افزود:  قرار است اگر هزینه ای صرف انجام کاری می شود به بافت روستا آسیبی نرساند.

ناطقی افزود: در سطح کشور تقسیم بندی بین روستاها صورت پذیرفته که در استان اصفهان سالانه 120روستا دراین برنامه تقسیم بندی قرار می گیرد.

900 روستا در استان اصفهان وجود دارد

وی بیان کرد:با توجه به تعداد روستا های استان اصفهان  بر اساس شاخص جمعیت،  روستاها دسته بندی شده و با دید دهستان وارد آن روستا شویم و سعی بر این بوده که اولویت با روستاهای پر جمعیت باشد و بر این اساس کار در حال اجراست.

ناطقی در بحث مطالعات روستایی اظهار کرد: مطالعات حدود 140 روستا انجام شده و بقیه روستاها به ترتیب در حال مطالعه روستایی هستند که چهار چوب هایی برای آن مد نظر گرفته شده که بحثهای توسعه منطقه ای توسط دانشگاه اصفهان و جهاد دانشگاهی با اسناد فرادست مطالعات صورت پذیرد و بر اساس آن آنچه که اتفاق می افتد طبق شرایط اقتصادی و وضع موجود روستا منابع برای روستاها در نظر گرفته می شود.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: شرایط بودجه ای کشور مناسب نیست و با بکار گیری منابع هدفمند با 8•5درصد رشد مواجهیم و باعدم تخصیص مواجه هستیم که در طی روند کار وفعالیت دچار مشکل خواهیم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه