English

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

پارک علم و فناوری سلامت در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

دکتر فرید نجفی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با رتبه بسیار خوبی که در حوزه فناوری به دست آورده توانست مجوز راه‌اندازی پارک علم و فناوری سلامت در کرمانشاه را دریافت کند.

پارک علم و فناوری سلامت در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از صدور مجوز تأسیس پارک علم و فناوری سلامت در کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: تاکنون تنها در شهرهای بزرگ مانند مشهد و تهران علاوه بر پارک علم و فناوری وزارت علوم، پارک وزارت بهداشت نیز وجود داشت و با توجه به اهمیت این مسئله جهت پیشرفت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت، وزارت بهداشت صدور مجوز ایجاد پارک علم و فناوری سلامت را در شهرهای بزرگ و برای هر کلان منطقه در دستور کار قرارداد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با رتبه بسیار خوبی که در حوزه فناوری به دست آورد و درنهایت با ارائه درخواست توسط حوزه معاونت تحقیقات و فناوری و ارسال آن به شورای گسترش دانشگاه‌ها موفق شد مجوز راه‌اندازی پارک علم و فناوری سلامت در استان را دریافت کند.

نجفی بابیان این مطلب که با صدور مجوز پارک علم و فناوری سلامت، کرمانشاه تنها استان غرب کشور است که دو پارک علم و فناوری خواهد داشت، تأکید کرد: یکی پارک وزارت علوم که مجوز آن به جهاد دانشگاهی داده‌شده و دیگری پارک علم و فناوری سلامت که مجوز آن به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه داده‌شده است.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: به دلیل امکانات بسیار خوبی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد، این شرکت‌ها می‌توانند پس از ورود به پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه، جهت ارائه محصولات در بازار به‌سرعت پیشرفت کنند و محصولات خود را روانه بازار نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه