English

با شروع موج دوم کرونا،

دور جدید ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرمانشاه شروع شد

سجاد سلیمانی گفت: با توجه به شروع موج دوم ویروس کرونا و افزایش تقاضای سفر و به جهت حفظ سلامت فردی شهروندان و رانندگان، روزانه ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری مورد ضدعفونی قرار می‌گیرد.

دور جدید ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرمانشاه شروع شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اعلام خبر آغاز دور جدید ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرمانشاه، گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌صورت روزانه به منشور مقابله با شیوع ویروس کرونا در کرمانشاه در تمامی ایستگاه‌های سطح شهر ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

سجاد سلیمانی افزود: با توجه به شروع موج دوم ویروس کرونا و افزایش تقاضای سفر و به جهت حفظ سلامت فردی شهروندان و رانندگان، روزانه ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری با اکیپ‌های سیار و ثابت در دو نوبت صبح و بعدازظهر به‌صورت پیوسته با حضور در تمامی ایستگاه‌های سطح شهر مورد ضدعفونی قرار می‌گیرد.

سلیمانی ضمن درخواست از شهروندان و رانندگان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد: 15 اکیپ ثابت و سیار وظیفه و انجام ضدعفونی ناوگان عمومی تاکسی و اتوبوس را به عهده‌دارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به خطر برگشت موج دوم ابتلا به کرونا باید تلاش ما معطوف به پیشگیری و قطع زنجیره ابتلا به این بیماری باشد که این مهم با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی