English

افتتاح دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه گامی مهم در صنعت توریسم سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ساخت و بهره‌برداری دانشکده دندانپزشکی و مرکز جامع سرطان کرمانشاه به‌عنوان گامی مهم در راستای توسعه مقوله خدمات درمانی و توریسم سلامت و‌ پذیرش دانشجوی خارجی به استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

افتتاح دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه گامی مهم در صنعت توریسم سلامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مرادی با تأکید بر اینکه در صورت تأمین اعتبار لازم دانشکده دندانپزشکی و مرکز جامع سرطان کرمانشاه تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید، ابراز داشت: دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه در زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر، در سه‌طبقه طراحی‌شده و ۱۱ کلینیک دندانپزشکی نیز دارد و عملیات احداث این پروژه از تیرماه ۹۴ شروع‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان ساخت: دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه بااعتبار اولیه ۱۴ میلیارد تومان از محل منابع ملی مجهز برای اقدامات تشخیصی و درمانی سرطان در کرمانشاه است و کلیه امکانات و تجهیزات پیشرفته این مرکز نیز خریداری‌شده است.

گفتنی است که مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه بزرگ‌ترین، مجهزترین و مدرن‌ترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور هم‌اکنون دارای ۸۴۰ تخت فعال است.

لازم به ذکر است که علاوه بر دانشکده دندانپزشکی و مرکز جامع سرطان کرمانشاه، هم‌اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است و همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش‌های مختلف در این بیمارستان به‌صورت شبانه‌روزی در راستای ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه