English

معاون پیشگیری از جرم کرمانشاه:

تبلیغات انتخاباتی کاندیداها زیر ذره‌بین دستگاه قضا است

بهمن مرادی‌فر گفت: داشتن هرگونه مطلب خلاف واقع، هرگونه تهدید، تخریب عکس سایر نامزد‌ها و یا اموال مردم و تبلیغ علیه سایر نامزد‌ها به مراجع قضایی ارسال می‌شود و مدنظر است.

تبلیغات انتخاباتی کاندیداها زیر ذره‌بین دستگاه قضا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه افزود: کارکنان دستگاه‌های اجرایی حق ندارند از امکانات دولتی یا در ساعات اداری له یا علیه داوطلبان برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان چنانچه ابعاد بروشورهایشان ۱۵ در ۱۰ سانتی‌متر یا عکس‌های آن‌ها ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر فراتر باشد، خلاف قانون انتخابات است و مورد پیگیری قضایی قرار می‌گیرند.

مرادی‌فر، با تذکر نسبت به تخلفات روز انتخابات، گفت: رأی دادن با شناسنامه جعلی، رأی دادن با شناسنامه دیگری، رأی دادن بیش از یک‌بار و توصیه به نوشتن نامزد انتخابات، اخلال در انتخابات، تقلب در شمارش، ایجاد رعب و وحشت برای رأی‌دهندگان ازجمله جرائم انتخاباتی است که در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی جرم تلقی شده و برخی از آن‌ها نیز در قانون مجازات اسلامی، مجازات شدیدتری برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه گفت: اگر چنانچه اقدام هواداران و طرفداران نامزدی در انجام و ارتکاب این جرائم با هدایت، راهنمایی و اشاره تهدید ترغیب نامزد انتخاباتی صورت گیرد، عمل نامزد انتخاباتی هم در ارتکاب جرم دخیل خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه