English

رئیس کمیته ملی المپیک:

سرانه ورزشی کرمانشاه افزایش می‌یابد

صالحی امیری در نشست شورای اداری استان کرمانشاه گفت: باید فضای کار، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، وزارت ورزش، استانداری و اداره ورزش تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند تا سرانه ورزشی در کرمانشاه افزایش یابد.

سرانه ورزشی کرمانشاه افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس کمیته ملی المپیک با تأکید برافزایش سرانه ورزشی در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی، ابراز داشت: با توجه وجود فشارهای ناشی از زلزله و بیکاری و دیگر مشکلات در استان، باید فضای کار، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، وزارت ورزش، استانداری و اداره ورزش تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند تا سرانه ورزشی در کرمانشاه افزایش یابد.

صالحی امیری بهره‌گیری از پتانسیل خیرین ورزشی را یک نوآوری بسیار خوب و قابل‌تقدیر از سوی مدیریت استان کرمانشاه دانست و گفت: امروز به‌طور هم‌زمان ۱۵ پروژه و یک استخر در نقاط محروم شهر کرمانشاه به همت همین خیرین افتتاح شد که آغاز یک حرکت جدید در توسعه سرانه‌های ورزشی بود.

وی در ادامه سخنانش کرمانشاه را مهد ورزش قهرمانی و یکی از امیدهای کشور برای المپیک‌ها و رویدادهای جهانی و آسیایی معرفی کرد و گفت: به هر میزان در کرمانشاه سرمایه گزاری کنیم به همان میزان در رویدادهای بین‌المللی ثمرات آن را درو خواهیم کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک کرمانشاه نگین ایران و دروازه‌‌ای به‌سوی تمدن و توسعه نامید و اظهار داشت: مدیریت استان در حوادث اخیر کارنامه درخشانی را در همه زمینه‌ها، به‌ویژه افزایش سرانه ورزشی برای مناطق کمتر برخوردار کرمانشاه از خود بجا گذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه