English

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه:

نقش کرمانشاه در دفاع مقدس باید بیشتر جلوه‌گر شود

محمدابراهیم الهی تبار گفت: می‌طلبد که نمادها و یادمان‌های دفاع مقدس در این استان بیشتر جلوه داشته باشد تا همگان عظمت و مقاومت کرمانشاه را نظاره‌گر باشند.

نقش کرمانشاه در دفاع مقدس باید بیشتر جلوه‌گر شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه اظهار داشت: کرمانشاه نقطه‌ای است که جنگ در آن آغازشده و در آن تمام‌شده است و به خاطر مقاومت و ایستادگی این مردم بوده که رهبر معظم انقلاب نشان «سینه ستبر ایران اسلامی» را به کرمانشاهی‌ها عطا کردند.

وی با مطلوب خواندن اقدامات صورت گرفته در حفظ آثار و یاد دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی در استان تصریح کرد: امید داریم که مجموعه این اقدامات که با جدیت استاندار کرمانشاه و همراهی پیشکسوتان دفاع مقدس رقم خورده در دوره مدیریت جدید بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ادامه پیداکرده و تقویت شود.

الهی تبار با اشاره به عبور 4 و نیم میلیون زائر در اربعین امسال از استان خاطرنشان کرد: می‌توان از مسیر دروازه عتبات عالیات، ایام تعطیلات و حرکت فاخر راهیان نور به‌عنوان ظرفیتی برای برجسته‌سازی نقش استان کرمانشاه در دفاع مقدس بهره برد و جایگاه حقیقی آن را نشان داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های سردار محمدی مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد که سردار باباخانی در مسئولیت خود بتواند به‌خوبی نقش‌آفرینی کند.

گفتنی است در این آئین با حضور سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان استان، از خدمات سردار مرادعلی محمدی تقدیر به عمل آمد و سردار ناصر باباخانی به‌عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معارفه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه