English

معاون استاندار کرمانشاه:

نیروهای مسلح کرمانشاه معنابخش سینه ستبری کرمانشاه بوده‌اند

محمدابراهیم الهی بابیان اینکه به همت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مرزبانی استان شاهد آرامش منطقه بوده‌ایم تأکید کرد: نیروهای مسلح استان معنابخش سینه ستبری کرمانشاه بوده‌اند.

نیروهای مسلح کرمانشاه معنابخش سینه ستبری کرمانشاه بوده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تبار در گردهمایی روحانیون عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح کرمانشاه اظهار داشت: علیرغم مرز ۳۷۱ کیلومتری و ناآرامی‌های نظامی و عقیدتی در آن‌سو، نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی استان به‌خوبی توانسته‌اند در قالب قرارگاه‌ها و یگان‌ها، اشرافیت اطلاعاتی در منطقه داشته و هرگونه تعرض و حرکت علیه منافع ملی را در منطقه خفه کنند.

وی بیان داشت: تأمین امنیت در استان کرمانشاه فقط مختص به منطقه نیست بلکه تمامی ایران از آن بهره‌مند شده‌اند علیرغم همه شرایطی که استان دارد، بر اساس گزارش‌های شورای تأمین توانسته‌ایم امنیت بهتری تأمین کنیم و جرائم کمتری داشته باشیم. در بسیاری از جرائم در رده‌های آخر کشور قرار داریم.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه ادامه داد: یکی از مصداق‌های درخشان عملکرد نیروهای مسلح در زلزله سال گذشته استان بود که عملکرد بی‌سابقه‌ای رقم خورد. در کمتر از ۱۲ ساعت عملیات امداد و نجات پایان بافت و ظرف 72 ساعت نزدیک به 8 هزار نفر مصدوم از طریق اورژانس هوایی و زمینی به خارج از منطقه منتقل شدند.

الهی تبار خاطرنشان ساخت: با پیام رهبر معظم انقلاب و فراخوان همه حاکمیت نیروهای مسلح جانانه حضور پیدا کردند و با میزان ترددی که مقامات مسئول کشور از زمان زلزله در استان داشته‌اند عملکرد رضایت بخشی شاهد بودیم. اعتبار 11 هزارمیلیاردی دولت به بازسازی مناطق، ساخت 27 هزار واحد مسکونی، ترمیم 60 هزار واحد و کنترل مسائل بهداشتی و آسیب‌های روحی و روانی ازجمله اقداماتی بود که در زلزله صورت گرفت.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در 22 بهمن امسال تصریح کرد: امسال شاهد رقم خوردن روز بزرگی در 22 بهمن بودیم و مردم بار دیگر صلابت و ایستادگی خود را به رخ جهانیان کشیدند. پیام این حضور انسجام از درون و مقاومت در بیرون بود.

وی افزود: آمریکا و دشمنان این ملت، کار را در سه جبهه علیه ما آغاز کردند که جنگ اقتصادی، جنگ روانی و پائین آوردن تاب‌آوری مردم را با شدت دنبال کرده است. این راهبرد پس از حملات 11 سپتامبر و هدف قرار گرفتن ایران آغاز شد تا سرنوشتی مانند عراق و افغانستان برای آن پدید بیاورند و با جنگ اقتصادی و روانی به‌عنوان منجی وارد شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: قبل از انعقاد برجام در پی اجرای این راهبرد با صفر کردن صادرات نفت ایران برآمدند اما با ورود دیپلمات‌های ما به مذاکره و رقم خوردن برجام، بهانه از آن‌ها گرفته شد و ایران از فصل 7 شورای امنیت خارج شد. اما دشمن دست‌بردار نیست و این بود که ترامپ برجام را با این گفته که کلاه سرشان رفته لغو کرد. سپس با تحریم‌ها جنگ اقتصادی را آغاز کردند و از طرف دیگر در جنگ روانی خود، وعده‌های تابستان داغ را دادند و تعیین روزشمار برای آغاز تحریم‌ها کردند سپس اول ژانویه را موعد اعلام کردند و بعد هم گفتند که مردم طعم 40 سالگی انقلاب خود را نخواهند چشید اما قدرت ایمان مردم نگذاشت که این اتفاقات رقم بخورد.

وی با تأکید بر نقش کلیدی نیروهای مسلح در تمامی عرصه‌ها بیان داشت: باقدرت ایمان مردم، رهبری ماهیانه و حضور مردم امنیت پایداری در کشور رقم خورده است. پایه امنیت پایدار مردم‌اند البته در اقتصاد نیز باید به پایداری برسیم. امروز تهدیدکننده ما همین سه جریان جنگ اقتصادی، روانی و ایجاد ناآرامی است راه‌حل جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است و برای مقابله با جنگ روانی نیز افزایش شناخت و حضور مؤثر را می‌طلبد و برای مقابله با آشوب‌ها و ناآرامی‌ها نیز تدبیر لازم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه