English

بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، بیمارستان سبز می‌شود

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت: از سال ۹۲ پروژه بیمارستان سبز را طراحی کردیم و در مسیر تحقق معیارهای بیمارستان سبز حرکت کرده‌ایم.

بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، بیمارستان سبز می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر علی سروش در خصوص شرایط ایجادشده بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در مسیر تبدیل‌شدن به بیمارستان سبز، ابراز داشت: الکترونیک و هوشمند کردن بیمارستان، پوشش گیاهی مطلوب، استفاده از انرژی خورشیدی، عدم استفاده از سوخت فسیلی و تصفیه سیستم فاضلاب بیمارستانی را ازجمله معیارهای بیمارستان سبز در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه به شمار می‌رود.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه اظهار داشت: در صورت تحقق پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب هم شاخصه‌ای زیست‌محیطی ارتقاء می‌یابد و هم بیماران نیز در محیطی به‌دوراز آلودگی و بوی نامطبوع تحت درمان قرارمی گیرند.

وی خاطرنشان ساخت: با اضافه شدن مراکز اقماری سوانح و سوختگی گلستان، بیماری‌های ریوی نسیم، مرکز جامع سرطان و استروک سنتر و نزدیک شدن تعداد تخت‌های بیمارستان به حدود ۱۲۰۰ تختخواب سیستم سپتیک قبلی جوابگو نیست و نیاز است سیستم فاضلاب به‌صورت مشترک احداث و خروجی آن عاری از میکروب شود تا بتوانیم گام مهمی را در مسیر توسعه و مبدل شدن بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه به بیمارستان سبز برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه