English

در اولین سالگرد زلزله کرمانشاه:

دانش‌آموزان کرمانشاهی سالگرد زلزله آبان ماه ۹۶ را گرامی داشتند

صبح امروز دانش‌آموزان دوره‌ی ابتدایی مدارس استان کرمانشاه در سالروز زلزله ویرانگر آبان ماه 96 به سوگ هم‌وطنان، بخصوص دانش‌آموزان ازدست‌رفته در این حادثه نشستند و با قرائت فاتحه و نثار گل به این عزیزان ادای احترام کردند.

دانش‌آموزان کرمانشاهی سالگرد زلزله آبان ماه 96 را گرامی داشتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در اولین سالگرد زلزله کرمانشاه معاون، رئیس اداره و جمعی از کارشناسان آموزش ابتدایی ضمن حضور در این مراسم یادبود که با حضور دانش‌آموزان انجام شد، سالگرد زلزله آبان 96 را گرامی داشتند و به عزیزان ازدست‌رفته هم‌وطن در این حادثه ادای احترام کردند.

در این مراسم ستاره عطایی دانش‌آموز زلزله‌زده شهر سرپل ذهاب که پدر خود را در این زلزله ازدست‌داده بود به بیان خاطراتی از شب حادثه پرداخت و از فداکاری مردم نوع‌دوست کشورمان در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان سخن گفت.

دانش‌آموزان قدرشناس کرمانشاهی همه با صدایی رسا از کلیه هم‌وطنانمان که با سرعت و به‌موقع باهمدلی مثال‌زدنی به کمک مردم مناطق زلزله‌زده شتافتند قدردانی کردند و همه باهم با شعار هم‌وطن متشکریم یک‌بار دیگر فرهنگ قدرشناسی و سپاس که مخصوص زاگرس نشینان است را به منصه ظهور گذاشتند

گفتنی است یک سال پیش، زلزله‌ای به بزرگی ۷٫۳ در مقیاس ریشتر شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ در نزدیکی ازگله، استان کرمانشاه در نزدیکی مرز ایران و عراق در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی حلبچه عراق رخ داد. که خسارت فراوانی به وجود آورد و براثر این زلزله ۵۷۴ نفر جان باختند و ۹٬۳۸۸ نفر نیز مصدوم شدند. بیشترین آمار کشته‌ها و زخمی‌ها از شهرهای، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و قصرشیرین بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه