English

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، پیام استقامت ایران در مقابل توطئه‌ها را مخابره می‌کند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بر حضور هرچه باشکوه‌تر آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال تأکید و گفت: این حضور پیام استقامت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها را به دنیا مخابره می‌کند.

حضور در راهپیمایی 13 آبان، پیام استقامت ایران در مقابل توطئه‌ها را مخابره می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار تصریح کرد: 13 آبان ماه نماد دفاع تمام‌قد مرجعیت از منافع ملی و مردم ایران بود که با ایستادگی امام راحل در مقابل لایحه "کاپیتولاسیون" رقم خورد، همچنین 13 آبان روز نماد مبارزه نسل جوان آن روز مقابل استکبار بود که به‌ روز دانش‌آموز نیز نام‌گذاری شده است.

وی بابیان اینکه حوادث روز 13 آبان ماه متجلی روح استکبارستیزی ملت ایران است، به تسخیر لانه جاسوسی اشاره و تصریح کرد: هرچند این حرکت از سوی معدود افرادی نقد می‌شود اما باید توجه داشت که هر قضیه‌ای باید منصفانه و در ظرف زمانی خود قضاوت و سنجش شود.

الهی تبار با تأکید بر اینکه مردم ایران هرگز کودتای آمریکا در سال 1332 وجنایات شاه علیه مردم را فراموش نمی‌کنند، گفت: امسال راهپیمایی 13 آبان حساسیت خاصی دارد چراکه همه فشارها به این روز موکول شده و حتی برای آن، روزشمار معکوس در سایت کاخ سفید قرار داده‌شده که نشان از جنگ روانی علیه ملت ایران دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بابیان اینکه جنگ اقتصادی اخیر را آمریکا با خروج از توافق برجام آغاز کرده اظهار کرد: آمریکایی‌ها در ادعاهای خود مانند حقوق بشر صادق نیستند و نشانه آن‌هم اعمال تحریم علیه تأمین مواد غذایی ملت ایران است و این کشور استعمارگر همواره به دنبال منافع خود است.

وی حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان را مشت محکمی بر دهان تمام استعماگران دنیا و به‌ویژه آمریکا دانست و اظهار کرد: حضور باشکوه در این راهپیمایی یک ضرورت ملی محسوب می‌شود که در مراودات بین‌المللی بسیار مؤثر خواهد بود و نشانه استقامت تاریخی ما در مقابل زور و استکبار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه