English

استاندار کردستان:

اتمام پروژه های نیمه تمام مهمترین اولویت دولت در کردستان است

استاندار کردستان اتمام پروژه های نیمه تمام را از مهمترین اولویت های دولت در استان عنوان کرد و گفت: مردم این استان سال های سال است که چشم انتظار بهره برداری از پروژه های نیمه تمام هستند.

اتمام پروژه های نیمه تمام مهمترین اولویت دولت در کردستان است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم بهره برداری از پروژه مجتمع فرهنگی شهدای شهرداری سنندج، سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان در اردیبهشت ۸۸ را نقطه عطفی در تاریخ این استان دانست و گفت: هنوز دستاوردهای سفر رهبری به استان کردستان به خوبی تبیین نشده است.

وی افزود: بسیاری از نسل های جدید به ویژه دهه ۸۰ و ۹۰ شناختی از شرایط کردستان در قبل از سفر مقام معظم رهبری به استان ندارند لذا می طلبد وضعیت توسعه ای استان در قبل و بعد از سفر رهبر معظم انقلاب بیان شود.

استاندار کردستان اظهار کرد: استان فرهنگی کردستان به ویژه در شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان به فضاهایی همچون این پروژه فرهنگی نیاز دارد که امیدواریم به پاتوقی برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر تبدیل شود و شاهد حضور هنرمندان و تربیت استعدادهای توانمند در این حوزه باشیم.

زارعی کوشا با اشاره به بافت شهر سنندج و ضرورت توجه بیشتر به توسعه شهر، ادامه داد: شهر سنندج بافت ناکارآمد و حاشیه زیادی دارد و در مجموع بیش از ۳۵ درصد بافت استان ناکارآمد است.

وی اتمام پروژه های نیمه تمام را از مهمترین اولویت های دولت در استان عنوان کرد و یادآور شد: مردم این استان سال های سال است که چشم انتظار بهره برداری از پروژه های نیمه تمام هستند که بیش از ۱۰ سال از آغاز آن ها می گذرد و امیدواریم شاهد اتمام این پروژه ها و بهره برداری از آنها در چهارمین سفر رئیس جمهوری به استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه