English

استانداری کردستان:

پیام تسلیت استاندار کردستان در پی شهادت سرباز وطن

شهادت «فرزین دلیان» از سربازان هنگ مرزی بانه را که توسط تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی به فیض عظیم شهادت نائل آمد، را تبریک و تسلیت عرض می نماییم .

پیام تسلیت استاندار کردستان در پی شهادت سرباز وطن
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، استاندار کردستان در پیامی تسلیت عنوان کرد: امروز در سالگرد شهادت امام جعفر صادق علیه السلام خبر  شهادت سرباز وطن، ستواندوم  جلال اعتماد، که در انجام وظیفه مقدس حفاظت از مرزهای ایران اسلامی در کنار همرزم شهیدش فرزین دلیان در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود را دریافت کردیم. 

شهادت این جوان برومند نشان از کینه توزی و خباثت عناصر وابسته به جریان منحوس صهیونیستی دارد که امروز درمانده تر و  آواره تر از همیشه با دست زدن به تحرکات کور ضد امنیتی همچنان در منجلاب بی هویتی و استیصال دست و پا می زنند که یقینا نخواهند توانست در انسجام ملی و اراده پولادین مردم غیرتمند کردستان در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرزهای میهن عزیز اسلامی مان خللی ایجاد کنند.  

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان کردستان  شهادت این مرزبان دلاور را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا و نیروهای مسلح، به ویژه به مردم شهید پرور شهرستان قروه و نیز به خانواده‌ داغدار و همسر و دختر خردسال این شهید عزیز تسلیت عرض می نمایم  و از خداوند منان برای روح آن عزیز علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر خواستارم.

همچنین از وزارت امور خارجه و دستگاه‌های مربوط انتظار می‌رود که با جدیت ، این جنایت را پیگیری نموده و اقدامات لازم را برای محکومیت و پاسخگو کردن عاملین این اقدامات به عمل آوردند . 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه