English

استاندار کردستان:

توانمندی و شهامت نیروهای مسلح ایران زبانزد است

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور صبح چهارشنبه در سنندج برگزار شد.

توانمندی و شهامت نیروهای مسلح ایران زبانزد است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، استاندار کردستان در این مراسم  گفت: امروز در همه جای دنیا سخن از توانمندی، شجاعت و شهامت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده که مرهون هدایت رهبر معظم انقلاب است.

، اسماعیل زارعی کوشا افزود: رهبر معظم انقلاب در همه دوران های پرتلاطم، هدایت جامعه را با نگاه تیزبینشان به عهده داشتند و از طریق تکید بر توانمندی های نظامی و دفاعی کشور، امروز یکی از بزرگترین قدرت های نظامی دنیا هستیم.

وی افزود: اخیرا فقط از بابت تنببه و بازدارندگی، گوشه ‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در سوریه به نمایش گذاشته شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه این نظام بر پایه اسلام بنا نهاده شده است، ادامه داد: نظام اسلامی براساس فرامین رهبر حکیم و پیامبر گونه، امروز دست به اقدامی می زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می کند.

زارعی کوشا تاکید کرد: این پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نطام اسلامی خواب های آشفته می دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهداست.

وی اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی را از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز همه این ویژگی های که وجه تمایز ارتش کشورمان با دیگر ارتش های جهان است، مایه سربلندی کشور و ملت است.

وی یادآور شد: ولایی بودن به معنای فرمانبری از فرمان رهبری است که در جایگاه نیابت ولی عصر ایستاده و با درایت نیروهای مسلح را مدیریت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه