English

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج:

کرایه تاکسی در سنندج ۵۰ درصد گران شد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی در این شهر خبر داد و گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی پس از مصوبه شورای اسلامی شهر سنندج و تائید فرمانداری، رسما اعلام شد.

کرایه تاکسی در سنندج 50 درصد گران شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حمید خضری گفت: بیشترین نرخ کرایه تاکسی مربوط به مسیرهای میدان آزادی به سمت ویلاشهر، روستای دوشان و مسیر میدان انقلاب به نایسر، انتهای نایسر و خیابان دکل برابر با ۱۲ هزار تومان است.

وی اظهار کرد: کمترین نرخ کرایه هم مربوط به مسیرهای میدان آزادی به سمت شریف آباد، غفور، میدان انقلاب به میدان سهروردی، لشکر و سایر مسیرها شامل چهار راه طالانی به میدان کاوه «کانی کوزله»، سه راه نمکی به شهرک اندیشه و سه راه ادب به نبوت با ۷ هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: همچنین کرایه مسیرهای میدان انقلاب به حاجی آباد، میدان آزادی به سمت ظفریه، بلوار شبلی، مبارک آباد، میدان ظفریه و سایر مسیرها به سمت میدان سهروردی به ننله، میدان سهرودی به ۱۷ شهریور، چهار راه طالقانی به شهرک اتوبوسرانی هم ۸ هزار تومان است.

خضری ادامه داد: نرخ کرایه تاکسی از میدان آزادی تا ترمینال تهران، بیمارستان توحید، تکیه و چمن، شهرک کشاورز، شهرک سعدی، شالمان، قرادیان و ۱.۱۷ بهاران و میدان انقلاب به سمت ترمینال تهران، شهرک مولوی، فرجه، عباس آباد، قشلاق، ۱۷ شهریور، کارآموزی و سایر مسیرها شامل سه راه نمکی به دگایران، سه راه نمکی به شهرک پردیس، سه راه نمکی به بیمارستان توحید، سه راه ادب به شهرک سعدی هم ۹ هزار تومان تعیین شده است.

وی یادآور شد: نرخ کرایه تاکسی میدان آزادی تا فرودگاه، گریزه، ۱.۱۹ بهاران، ۴.۱۹ بهاران، بیمارستان تامین اجتماعی شهرک زاگرس، شهرک ۵ آذر و شهرک وحدت، میدان انقلاب به سمت شهرک گلبرگ، شهرک بعثت، ترمینال سقز، کمربندی ۱۷ شهریور، اسام آباد تقتقان، شهرک ورمقانی، ترمینال سقز به ترمینال تهران، سه راه نمکی به مسکن مهر دگایران، سه راه نمکی به جاده ساحلی ۱۰ هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج بیان کرد: نرخ کرایه تاکسی از میدان آزادی به ۳.۱۹ بهاران، ۲.۱۹ بهاران، ناحیه منفصل شهری حسن آباد هم ۱۱ هزار تومان تعیین شده است.

خضری با تأکید بر اینکه برچسب نرخ های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع و رانندگان ملزم به نصب آن در معرض دید مسافران هستند، گفت: از ساعت ۱۱ شب تا ۶ صبح ۴۰ درصد به نرخ های تعیین شده اضافه می شود. شهروندان سنندجی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت پول اضافی و یا هرگونه پیشنهاد و انتقادات؛ آن را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۰۹۲۰۴۰ و یا شماره مستقیم ۱۳۳ به بخش بازرسی و نظارت واحد تاکسیرانی اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه