English

فرماندار سنندج:

۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در سنندج به بهره برداری می رسد

فرماندار سنندج گفت: برگزاری هرچه باشکوه ویژه برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم مورد توجه تمام ستادهای تشکیل شده این ایام و روسای دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان قرار گیرد.

 500 میلیارد تومان پروژه در سنندج به بهره برداری می رسد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حسن عسکری براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموع همزمان با ایام الله دهه فجر 168 پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر 497 میلیارد تومان در شهرستان سنندج به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی، 6 پروژه نوسازی و توسعه مدارس با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد تومان، 3 پروژه بهداشت و درمان با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد تومان،  24 پروژه کشاورزی و صنایع وابسته با اعتباری بالغ بر 223 میلیارد تومان، 25 پروژه صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری 21 میلیارد تومان، 37 پروژه خدمات زیربنایی در حوزه  آب برق و خدمات زیربنایی بااعتبار 43 میلیارد تومان، 27 پروژه ساخت مسکن محرومین با اعتبار 17 میلیارد تومان، ، 5 طرح عمرانی شهری با صرف اعتبار 124 میلیارد تومان، 41 طرح هادی با اعتبار 20 میلیارد تومان همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سنندج گفت: همه مسوولان ادارات باید در کنار برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه برنامه دهه فجر برای زیرمجموعه یک برنامه شاخص را در دستور کار خود قرار دهند.

عسکری بر تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و دعوت برای مشارکت حداکثری در انتخابات و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد در ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و افزود: مردم‌محور بودن برنامه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌ها نقش حامی و تسهیل‌گر را داشته باشند.

وی تصریح کرد: حضور پررنگ روسای ادارات در برنامه‌های دهه فجر، برگزاری میز خدمت، حضور در نماز جمعه‌ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در اولویت مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

فرماندار سنندج با اشاره به تهیه و تدوین کتابچه خدمات شهرداری سنندج گفت: خدمات خوبی در مجموعه شهرداری سنندج انجام شده است که باید اطلاع‌رسانی شود چون این موضوع موجب امیدآفرینی در بین مردم خواهد شد.

وی اذعان کرد: حضور پررنگ همه اقشار در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری این مراسم به صورت پرشور و پرحرارت موجب یاس و ناامید دشمنان خواهد شد.

عسکری به برگزاری انتخابات هم گریزی زد و گفت: فرایندهای برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود و در حال تمهید مقدمات انتخابات براساس 4 راهبرد تعیین شده مقام معظم رهبری هستیم.

وی تصریح کرد: 265 صندوق رای برای شهرستان سنندج پیش‌بینی شده است، انتظار داریم از تمام ظرفیت‌های ادارات برای تحقق مشارکت حداکثری استفاده شود.

فرماندار سنندج عنوان کرد: رعایت اصل بی‌طرفی خصوصا توسط روسای ادارات باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد، براساس ضوابط قانونی با افرادی که له یا علیه کاندیدایی اقدام کنند و ظرفیت‌های دولتی و امکانات را در اختیار کاندیدای خاصی قرار دهند برخورد خواهد شد.

عسکری اذعان کرد: بر اساس قانون همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با ستاد اجرایی انتخابات هستند و باید ظرفیت‌های مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه