English

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان:

استوک فروشی های سنندج باید از ۱۵ اسفند ماه امسال جمع آوری شوند

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، استوک فروشی های سطح شهر سنندج باید بعد از ۱۵ اسفند ماه امسال جمع آوری شوند.

استوک فروشی های سنندج باید از ۱۵ اسفند ماه امسال جمع آوری شوند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، علی خداویسی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان، گفت: جلوگیری از فعالیت پوشاک استوک در سنندج مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان بود که مسئولان موظف به اجرای این مصوبه شدند.

وی با بیان اینکه استقرار دستگاه ایکس ری در مرز باشماق از جمله ضروریات استان است، اظهار کرد: راهداری و گمرک تا ۳۱ اردیبهشت ماه زمینه تسطیح و اسقرار این دستگاه را فراهم  کند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان مقابله با قاچاق پوشاک در سطح استان را ضروری دانست و افزود: ستاد مرکزی ارز و قاچاق کالا بیش از ۱۰۰ برند را در کشور جهت جمع آوری، اعلام کرده که از این تعداد، ۳ برند Zara، Adidas، H&M در شهر سنندج انتخاب و باید اداره کل صمت استان از فعالیت آنان جلوگیری کنند.

خداویسی با بیان اینکه فروش پوشاک استوک ممنوع است، ادامه داد: مجوزی برای فروش پوشاک استوک و نصب تابلو به فروشندگان در استان به ویژه سنندج نداده ایم و این قاچاق محسوب می شود.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، استوک فروشی های سطح شهر سنندج باید بعد از ۱۵ اسفند ماه امسال جمع آوری شوند.

رئیس ادره امنیت اقتصادی مرزبانی کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون کشفیات لوازم التحریر قاچاق هزار درصد و لوازم آرایشی ۶۲ درصد افزایش داشته، ضمن اینکه ۳۶ هزار قلم نوشت افزار قاچاق هم در سطح استان به ویژه شهرستان بانه کشف شده است.

سرهنگ محمدرضا صالحی با بیان اینکه ۵۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان انواع کالای قاچاق در مرزهای استان کردستان کشف شد، گفت: روز گذشته ۴۵ تانکر حامل سوخت و سلاح قاچاق در مرزهای استان به ویژه بانه کشف و در همین رابطه ۴۶ نفر دستگیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه