English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف هزار و ۳۶۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هزار و 368 میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در آذرماه سال جاری خبر داد.

کشف هزار و 368 میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

 ،سردار حمید علینقیان پوربیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فراندهی انتظامی استان اصفهان در آذرماه امسال ضربه مهلکی به قاچاقچیان کالا وارد کرده و در راستای حمایت از تولیدات داخلی اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دادند که در نوع خود قابل توجه بود.

وی ارزش ریالی کل پرونده های قاچاق کشف شده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در آذرماه سال جاری را  هزار و 368 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 141 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کل پرونده قاچاق مکشوفه در این ماه 325 فقره بود اظهار داشت: پرونده های بالای 5 میلیارد تومان 500 درصد، پرونده های بالای یک میلیارد تومان 30 درصد و پرونده های بالای 500 میلیون تومان 160 درصد رشد داشتند.

سردار علینقیان پور از دستگیری 356 قاچاقچی کالا و توقیف 203 دستگاه خودرو خبر داد و عنوان کرد: همچنین در آذرماه سال جاری 5 مرحله طرح سراسری و منطقه ای مقابله با قاچاق کالا اجرا و 56 دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت از استان خبر داد و گفت: در آذر ماه سال جاری 173 هزار لیتر انواع فراورده های نفتی قاچاق به ارزش 47 میلیارد ریال کشف و از خروج این مقدار سوخت قاچاق از کشور جلوگیری به عمل آمد که این اقدام نیز در نوع خود ارزشمند است.

این مقام ارشد انتظامی بر قاطعیت پلیس برای مقابله با شبکه ها و باند ها و دانه درشت های تهیه و توزیع کالاهای قاچاق تاکید کرد و گفت: از شهروندان نیز می خواهیم که در مبارزه با این پدیده شوم که باعث برهم خوردن بنیان های اقتصادی جامعه، ورشکستی کارخانجات تولیدی داخلی و بیکاری جوانان می شود با پلیس همکاری و همراهی کرده و اخبار و گزارش های خود از فعالیت های قاچاقچیان، شوتی ها و انبارهای نگهداری کالاهای قاچاق را ازطریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه