English

رئیس کل دادگستری کردستان:

مشکل تامین آب شرب کامیاران با ورود قوه قضاییه برطرف می شود

رئیس کل دادگستری کردستان از ورود دستگاه قضایی استان، به مشکل تامین آب شرب کامیاران خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری طرح انتقال آب سد گاوشان به شهر کامیاران اجرایی می شود.

مشکل تامین آب شرب کامیاران با ورود قوه قضاییه برطرف می شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت الاسلام سیدحسین حسینی گفت: طرح انتقال آب از سد گاوشان به شهر کامیاران از سال ۱۳۹۹ به دلیل اینکه زمین انتقال آب در مالکیت استان کرمانشاه وجود داشت به صورت مسکوت باقی مانده و اقدامات در این خصوص به نتیجه نرسیده بود.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم ورود جدی دستگاه قضایی به مسائل مرتبط با تامین حقوق عامه، جهت احصای مشکلات و کمک به رفع چالش های پیش روی دولت و همچنین ارائه حمایت های قضایی و برنامه ریزی به منظور گره گشایی از مشکلات مردم، در پی گزارشات واصله نارضایتی مردمی به دادگستری کامیاران مبنی بر مشکل شدید کمبود آب شرب، رئیس دادگستری کامیاران اقدام به برگزاری جلسات متعدد با مدیران آب منطقه ای استان های کرمانشاه و کردستان کرد.

رئیس کل دادگستری کردستان افزود: با پیگیری های مستمر دستگاه قضایی استان، مجوز استفاده از زمین مذکور به مساحت ۸۰۰ متر مربع به شهر کامیاران صادر شد و کلنگ انجام طرح مذکور در دهه فجر امسال بر زمین زده شد و مقرر شد تا پایان سال جاری این طرح اجرایی شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در صورت استمرار همکاری و اقدامات لازم توسط دستگاه های اجرایی ۲ استان و با اجرایی شدن این طرح، حداقل تا ۴۰ سال آینده، شهرستان کامیاران با مشکل کم آبی مواجه نخواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه