English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان:

۱۷ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان ارسال شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال شد و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

17 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان ارسال شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، جهانبخش نوکانی گفت: با وجود بارش برف در روزهای اخیر، برودت هوا و مسدود شدن راه های ‌مواصلاتی روستاهای استان، هیچ مشکلی بابت تامین سوخت روستاییان نداریم.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از سهمیه سوخت نفت سفید روستاهای ‌استان ارسال شده است، افزود: این میزان مصرف نفت سفید نسبت به مدت مشابه ‌سال قبل با کاهش ۲۳ درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: راستی‎ ‎آزمایی خانوارهای نفت سفید ‌سوز و توسعه گازرسانی در استان از دلایل کاهش مصرف این سوخت در استان است.

نوکانی با اشاره به هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته در کمیته بحران منطقه در ‌خصوص آمادگی تامین سوخت زمستانی از ارسال بیش از ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر ‌نفت سفید به روستاهای سخت گذر استان خبر داد و ادامه داد: سوخت روستاهای ذکر شده از ‌خرداد سال جاری ارسال و ذخیره سازی شده است.

وی به توزیع نفت سفید بین فروشندگی های نفت سفید شهری اشاره کرد و یادآور شد: این شرکت ‌آمادگی توزیع سوخت جایگزین در مواقع اضطراری و قطعی گاز را داشته و اقدامات لازم در ‌این راستا صورت گرفته و همه فروشندگی های نفت سفید شهری و تاسیسات گازمایع در ‌حالت آماده باش هستند.‌

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت ۲۶۳ باب فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح ‌استان از وجود ۹ هزار خانوار نفت سفیدسوز فاقد گاز طبیعی در استان خبر داد و بیان کرد: سهمیه سالیانه این خانوارها بر روی کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ ‌می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه