English

فرمانده انتظامی کردستان:

۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در دهگلان و بیجار کشف شد

فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در شهرستان های دهگلان و بیجار خبر داد.

۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در دهگلان و بیجار کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران ایستگاه بازرسی صلوات آباد دهگلان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی صلوات آباد با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۲ هزار و ۷۷ متر برچسب شبرنگ، ۳۲ کیلوگرم روغن حیوانی خارجی، ۲ هزار و ۸۸۰ بسته کاپوچینو، ۴ هزار و ۸۸۰ عدد لامپ خودرو، تعداد ۶۱ طاقه پارچه، ۸۶ دستگاه مانیتور و تعدای لوازم جانبی خودرو نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد کردند، اظهار کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سردار آزادی همچنین بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالاهای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی بیجار با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سورای حامل کالای قاچاق را شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی بیجار با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۱۰ دستگاه ماینر، ۶۸ دستگاه تبلت، ۹ دستگاه لپ تاب، ۳ دستگاه دوربین و ۲۲۰ دستگاه هارد قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد تومان برآورد کردند، یادآور شد: در این راستا یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه