English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان:

کیفیت آب شرب کردستان به صورت لحظه ای پایش می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: از ابتدای سال جاری در مجموع ۴۹۸ هزار و ۸۱۳ مورد کلرسنجی از تصفیه خانه، مخازن و شبکه های توزیع آب شهری و روستایی استان انجام شده است.

کیفیت آب شرب کردستان به صورت لحظه ای پایش می شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، محمد فرهاد با بیان اینکه همواره کیفیت آب در استان تحت کنترل و پایش لحظه ای قرار دارد، گفت: کنترل کیفیت آب در شهرها و روستاهای تحت پوشش آبفا استان توسط واحد کنترل کیفیت این شرکت به طور مستمر انجام می گیرد.

وی با اشاره به انجام ۲۷۰ هزار و ۶۹۷ مورد کلرسنجی شبکه های توزیع آب شهری و روستایی، افزود: تعداد موارد کلرسنجی در خروجی تصفیه خانه ها ۶۴۸۰ و تعداد موارد کلرسنجی در مخازن  شهری و روستایی ۲۲۱ هزار و ۶۳۶ مورد بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان تعداد آزمایش های میکروبی انجام گرفته را ۱۸ هزار و ۱۴۷ مورد عنوان کرد و اظهار کرد: آزمایش های میکروبی شبکه توزیع ۶۷۰۱ مورد، خورجی تصفیه خانه ۲۱۶۰ مورد، منابع ۴۵۵۶ مورد و مخازن ۴۷۳۰ مورد است.

فرهاد ادامه داد: در این مدت همچنین ۷۲۴۰ مورد آزمایش بیولوژی در بخش شهری و روستایی انجام شده که تعداد آزمایشهای شبکه توزیع ۹۷۶ مورد، تصفیه خانه ها ۲۷۱۲ مورد، منابع ۱۴۷۲ مورد و مخازن ۲۰ ۸۰ مورد بوده است.

وی یادآور شد: در بخش آزمایش های شیمی فیزیک هم در مجموع ۲۲ هزالر و ۵۰۶ مورد ازمایش انجام شده که در بخش شبکه توزیع ۳۰۷۳ مورد، تصفیه خانه ها ۱۰۹۷۷ مورد، منابع ۳۶۹۳ مورد و مخازن ۴۷۶۳ مورد بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان بیان کرد: این آزمایش ها در راستای پایش مداوم سلامت و کیفیت آب شرب توزیعی در سطح شهرها و روستاهای استان انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه